SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0697

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
wynagrodzenie 5000 zł brutto + dodatki, pierwsza umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT;
Administrowanie, znakowanie, zabezpieczanie majątku ruchomego i nieruchomego;
Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły;
Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków;
Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy;
Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami;
Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT;
Ewidencja zakupionych środków BHP
Godziny pracy: 7-15

Miejsce pracy:
Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • **Obsługa komputera
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku; 2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej; 3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office Word, Excel oraz urządzeń biurowych; 4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i; 5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze; 6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku; 2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej; 3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office Word, Excel oraz urządzeń biurowych; 4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i; 5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze; 6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Mariusz Drożdż

Wymagane dokumenty:
Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) list motywacyjny; 2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji); 3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru); 4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy; 5) ukończone kursy i szkolenia; 6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru); 7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru). KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONY WŁASNORĘCZNYM PODPISEM
Dodano: 29.06.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 248723
Udostępnij:
Dodano: 29.06.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 248723

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Opieka Portus
Wolfach
1 900 €netto
Dodano: 8 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Opieka Portus
Südergellersen
1 800 €netto
Dodano: 8 godz. temu
Do góry