StPr/25/5851
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
Organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp., udział w przygotowaniu zamówień publicznych dla projektów, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, udział w pozyskiwaniu finansowania dla inwestycji z funduszów zewnętrznych, udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, udział w opracowywaniu planów i harmonogramów realizacji projektów, tabel monitoringowych, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych.
Miejsce pracy:
Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo
- zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- biegła znajomość MS Office
- Doświadczenie zawodowe: ma minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia. Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office oraz programami do kosztorysowania prac budowlanych i remontowych, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną, cechuje się sumiennością i dokładnością, działa skutecznie w sytuacjach stresowych. DODATKOWO DOCENIMY: prawo jazdy kat. B, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCad, znajomość programów do kosztorysowania.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: ma minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia. Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office oraz programami do kosztorysowania prac budowlanych i remontowych, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną, cechuje się sumiennością i dokładnością, działa skutecznie w sytuacjach stresowych. DODATKOWO DOCENIMY: prawo jazdy kat. B, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCad, znajomość programów do kosztorysowania.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kuks
Wymagane dokumenty:
Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą: formularz aplikacyjny https://form.erecruiter.pl/form/6c3c2a7c2ffa4ee593b4d6e909e2df39
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą: formularz aplikacyjny https://form.erecruiter.pl/form/6c3c2a7c2ffa4ee593b4d6e909e2df39

Zaloguj się przez Facebook