StPr/25/10062
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 800 do 8 450 PLN
Pracodawca oferuje: - umowę o pracę; - wynagrodzenie: 6800 - 8.450 zł. brutto; - trzynaste wynagrodzenie (tzw. 13); - szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny; - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek; - rozwój zawodowy; - pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach; - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie spraw związanych z eksploatacją nieruchomości budynkowych i gruntowych;
• wykonywanie czynności dążących do wyłonienia najemców i dzierżawców nieruchomości oraz regulacji stanu prawnego i obciążenia opłatami w przypadku bezumownego zajęcia terenu;
• sporządzanie umów najmu i dzierżaw nieruchomości;
• prowadzenie korespondencji z dzierżawcami oraz jednostkami urzędu m.st. Warszawy;
• aktualizacja wysokości stawek czynszu dzierżawnego;
• bieżąca aktualizacja funkcjonującej w zakładzie bazy danych w zakresie działu.
Miejsce pracy:
Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
- komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, terminowość i łatwość nawiązywania kontaktów, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub - wykształcenie wyższe - znajomość regulacji prawnych w zakresie zarządzania nieruchomościami; - kompetencje: bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office i Excel, dokładność, rzetelność i terminowość; - mile widziane doświadczenie w pracy w administracji państwowej lub samorządowej. Wymagane dokumenty i oświadczenia, podpisane własnoręcznie: - curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (przy zatrudnieniu wymagane będą kserokopie świadectw pracy za okazaniem oryginałów dokumentów), - list motywacyjny, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu ; - oświadczenia (dostępne na stronie: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/oferty-pracy po wejściu na wybrane ogłoszenie): o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie należy złożyć zgodnie z brzmieniem przepisu), o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz oświadczenie o uzyskaniu informacji o Administratorze Danych Osobowych, o wymaganym stażu pracy zatrudnienie w ramach stosunku pracy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia kserokopii aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji ZGN Śródmieście: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującego Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty lub dostarcz osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Specjalista w Dziale Nieruchomości, Nr ref. 25/NK/2025.
Inne wymagania:
Wymagania: - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub - wykształcenie wyższe - znajomość regulacji prawnych w zakresie zarządzania nieruchomościami; - kompetencje: bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office i Excel, dokładność, rzetelność i terminowość; - mile widziane doświadczenie w pracy w administracji państwowej lub samorządowej. Wymagane dokumenty i oświadczenia, podpisane własnoręcznie: - curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (przy zatrudnieniu wymagane będą kserokopie świadectw pracy za okazaniem oryginałów dokumentów), - list motywacyjny, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu ; - oświadczenia (dostępne na stronie: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/oferty-pracy po wejściu na wybrane ogłoszenie): o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie należy złożyć zgodnie z brzmieniem przepisu), o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz oświadczenie o uzyskaniu informacji o Administratorze Danych Osobowych, o wymaganym stażu pracy zatrudnienie w ramach stosunku pracy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia kserokopii aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji ZGN Śródmieście: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy. Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującego Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty lub dostarcz osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Specjalista w Dziale Nieruchomości, Nr ref. 25/NK/2025.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kruszewska
Nr telefonu:
22 33 66 117
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (przy zatrudnieniu wymagane będą kserokopie świadectw pracy za okazaniem oryginałów dokumentów), - list motywacyjny, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu ; - oświadczenia (dostępne na stronie: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/oferty-pracy po wejściu na wybrane ogłoszenie): o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie należy złożyć zgodnie z brzmieniem przepisu), o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz oświadczenie o uzyskaniu informacji o Administratorze Danych Osobowych, o wymaganym stażu pracy zatrudnienie w ramach stosunku pracy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail