StPr/25/7321
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
OFEROWANE BENEFITY: - Prywatna opieka medyczna - Dofinansowanie szkoleń i studiów podyplomowych - Dofinansowanie nauki języków obcych - Udział w pracowniczym planie kapitałowym DATA ZATRUDNIENIA: IV kwartał 2025 r.
Zakres obowiązków:
1. Obsługa zgłoszeń i reklamacji.
2. Kontakt z klientem.
3. Przygotowanie odpowiedzi na zgłoszenia.
4. Współpraca z pozostałymi działami w ramach struktury Spółki.
5. Kreowanie nowych rozwiązań w procesie obsługi klienta.
6. Współpraca z Punktami Obsługi Klienta.
Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą.
Miejsce pracy:
RÓWNA 19/21, 80-067 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
INNOBALTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B
- 1. Wykształcenie średnie (preferowane wyższe). 2. Prawo jazdy kat. B. 3. Znajomość prawa konsumenckiego i cywilnego. 4. Doświadczenie zawodowe w procesie obsługi zgłoszeń i/lub Back Office. 5. Zdolności negocjacyjne w celu wypracowania najlepszych rozwiązań procesów. 6. Komunikacja interpersonalna zdolność do skutecznego przekonywania innych do proponowanych zmian i usprawnień. 7. Umiejętność pracy w zespole. 8. Umiejętność analizy danych zbieranie, przetwarzanie i interpretowanie danych, w celu identyfikacji problemów oraz szans na poprawę procesów. 9. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). 10. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (umiejętność tworzenia pism). 11. Dobra organizacja pracy, samodzielność. 12. Gotowość do wyjazdów służbowych. Dodatkowo: - komunikatywność, nastawienie na pracę zespołową, otwartość na nowe pomysły, wyzwania, umiejętność planowania oraz sumienne realizowanie powierzonych zadań, zdolności negocjacyjne, praca pod presją czasu (czasami).
Inne wymagania:
1. Wykształcenie średnie (preferowane wyższe). 2. Prawo jazdy kat. B. 3. Znajomość prawa konsumenckiego i cywilnego. 4. Doświadczenie zawodowe w procesie obsługi zgłoszeń i/lub Back Office. 5. Zdolności negocjacyjne w celu wypracowania najlepszych rozwiązań procesów. 6. Komunikacja interpersonalna zdolność do skutecznego przekonywania innych do proponowanych zmian i usprawnień. 7. Umiejętność pracy w zespole. 8. Umiejętność analizy danych zbieranie, przetwarzanie i interpretowanie danych, w celu identyfikacji problemów oraz szans na poprawę procesów. 9. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). 10. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (umiejętność tworzenia pism). 11. Dobra organizacja pracy, samodzielność. 12. Gotowość do wyjazdów służbowych. Dodatkowo: - komunikatywność, nastawienie na pracę zespołową, otwartość na nowe pomysły, wyzwania, umiejętność planowania oraz sumienne realizowanie powierzonych zadań, zdolności negocjacyjne, praca pod presją czasu (czasami).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do złożenia CV na adres e-mail: [email protected] do dnia 3 października 2025 roku. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z.o.o. Więcej informacji dla kandydatów do pracy: https://innobaltica.pl/innobaltica/dla-kandydatow-do-pracy/ Zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Spółce opracowano Procedurę dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury znajdują się https://innobaltica.pl/innobaltica/sygnalisci-zgloszenia-wewnetrzne/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail