StPr/25/0118
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+ dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20% na podstawie złożonych świadectw pracy
Zakres obowiązków:
Udzielanie wyjaśnień i informacji w zakresie spraw związanych z opłatami, w tym z brakiem wpłaty opłat za usługi wodne,
- kontrola terminowości uiszczania opłat za usługi wodne, naliczanie odsetek od wpłat dokonywanych po terminie płatności,
- prowadzenie postepowań administracyjnych na podstawie przepisów ustaw : Prawo Wodne i Ordynacja podatkowa,
- sporządzanie odpowiedzi na skargi na wydane decyzje i przekazywanie ich do właściwych sądów administracyjnych,
- udział w kontroli gospodarowania wodami w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne,
- wydawanie postanowień o zaliczeniu nadpłaty oraz w sprawie zaliczenia wpłat na poczet zaległości, odsetek za zwłokę oraz kosztów upomnienia,
- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu z opłatami lub stwierdzające stan zaległości,
- wykonywanie czynności związanych z postępowaniem restrukturyzacyjnym lub ogłoszeniem upadłości podmiotu korzystającego z usług wodnych.
Miejsce pracy:
Odrowążów 2, 45-089 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ochrona środowska
- Wymagane wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, ekonomia, administracja, zarządzanie, geografia lub pokrewne, ogółem minimum roczne doświadczenie w obszarze specjalizacji zawodowej, Uprawnienia: wymagana znajomość przepisów, ustaw, aktów prawnych: Prawo Wodne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ordynacja podatkowa ( dział III). Umiejętności: samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Sprawne posługiwanie się narzędziami pakietu MS OFFICE.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, ekonomia, administracja, zarządzanie, geografia lub pokrewne, ogółem minimum roczne doświadczenie w obszarze specjalizacji zawodowej, Uprawnienia: wymagana znajomość przepisów, ustaw, aktów prawnych: Prawo Wodne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ordynacja podatkowa ( dział III). Umiejętności: samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Sprawne posługiwanie się narzędziami pakietu MS OFFICE.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Sanetra
Nr telefonu:
532 033 234
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV + list motywacyjny, ksero dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail