Poszukiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania działalności Filharmonii oraz gromadzenie informacji dotyczących pozabudżetowych źródeł finansowania, realizacja wszelkich działań promocyjnych, reklamowych i marketingowych na rzecz atystycznych przedsięwzięć Filharmonii, pozyskiwanie kontrahentów do realizacji koncertów dodatkowych do realizacji zarówno w siedzibie jak i sprzedanych na zewnątrz z udziałem zespołów artystycznych Filhamonii, nawiązywanie kontraktów z zakładami pracy i instytucjami na sprzedaż koncertów abonamentów lub różnorodnych form współpracy w zakresie sprzedaży i realizacji koncertów, pozyskiwanie i gromadzenienie informacji o zewnętrznych żródłach finansowania projektów i programów oraz monitorowanie i koordynacja działań związanych z ich realizają, utrzymywanie bieżących kontaktów z partnerami, sponsorami Filharmonii, organizacja i koordynowanie wydarzeń, projektów artystycznych i edukacyjnych organizowanych przez Filharmonie Sudecką, kontakt z artystami, przygotowywanie, organizacja koncertów specjalnych dla dzieci i młodzieży oraz festiwali piosenki dziecięcej w uzgodnieniu z Dyrektorem, sporządzanie umów dla artystów biorących udział we wszystkich wydarzeniach artystycznych, dbałość o frekwencję na koncertach Filharmonii, a w szczególności na kocertach objętych programem artystycznym sezonu, współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.
Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe w tym co najmniej szkoła muzyczna I stopnia, mile widziane kierunkowe (PR, marketing), lub z obszaru kultury, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych, umiejętność redagowania tekstów, swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie, wysokie umiejętności interpersonalne, doskonała organizacja pracy oraz samodzielność, kreatywne podejście do wykonywanych zadań, obsługa komputera MS Office, Canva, Photoshop, umiejetność organizacji własnego czasu pracy.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe w tym co najmniej szkoła muzyczna I stopnia, mile widziane kierunkowe (PR, marketing), lub z obszaru kultury, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych, umiejętność redagowania tekstów, swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie, wysokie umiejętności interpersonalne, doskonała organizacja pracy oraz samodzielność, kreatywne podejście do wykonywanych zadań, obsługa komputera MS Office, Canva, Photoshop, umiejetność organizacji własnego czasu pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Bałuka
Nr telefonu:
501 674 377
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Praca zgodna z regulaminem Pracy. Zadaniowy system czasu pracy. Wysokość wynagrodzenia (brutto): 4 700 zł płaca zasadnicza + dodatek za staż pracy + inne.