StPr/25/5852
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających i sprzętu mechanicznego, dozór nad eksploatacją kotłowni na obiektach będących w administracji Zarządu Zlewni w Żywcu, sporządzanie sprawozdań GUS, prowadzenie spraw związanych z: gospodarowaniem odpadami niebezpiecznymi, opłatami za korzystanie ze środowiska, mediami dostarczanymi do obiektów będących w administracji Zarządu Zlewni w Żywcu, nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego, przygotowywanie materiałów merytorycznych i technicznych niezbędnych do realizacji zamówień publicznych, archiwizację dokumentacji, udział w akcjach przeciwpowodziowych.
Miejsce pracy:
ARMII KRAJOWEJ 10, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Pracodawca:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
- Prawo jazdy kat. B, biegła znajomość MS Office
- Umiejętności: znajomość przepisów ustaw: Ustawa o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, obsługuje platformę E-puap, posiada prawo jazdy kat. B, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną, jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole. DODATKOWO DOCENIMY: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie informatyki, praktyczną znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych, doświadczenie w archiwizacji dokumentów.
Inne wymagania:
Umiejętności: znajomość przepisów ustaw: Ustawa o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, obsługuje platformę E-puap, posiada prawo jazdy kat. B, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną, jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole. DODATKOWO DOCENIMY: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie informatyki, praktyczną znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych, doświadczenie w archiwizacji dokumentów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kuks
Wymagane dokumenty:
Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą: formularz aplikacyjny https://form.erecruiter.pl/form/75768236cb4c4d5ca0ac55a3b7495de5
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą: formularz aplikacyjny https://form.erecruiter.pl/form/75768236cb4c4d5ca0ac55a3b7495de5

Zaloguj się przez Facebook