SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM

SPECJALISTA W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/5852

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających i sprzętu mechanicznego, dozór nad eksploatacją kotłowni na obiektach będących w administracji Zarządu Zlewni w Żywcu, sporządzanie sprawozdań GUS, prowadzenie spraw związanych z: gospodarowaniem odpadami niebezpiecznymi, opłatami za korzystanie ze środowiska, mediami dostarczanymi do obiektów będących w administracji Zarządu Zlewni w Żywcu, nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego, przygotowywanie materiałów merytorycznych i technicznych niezbędnych do realizacji zamówień publicznych, archiwizację dokumentacji, udział w akcjach przeciwpowodziowych.

Miejsce pracy:
ARMII KRAJOWEJ 10, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie

Pracodawca:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
  • Prawo jazdy kat. B, biegła znajomość MS Office
  • Umiejętności: znajomość przepisów ustaw: Ustawa o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, obsługuje platformę E-puap, posiada prawo jazdy kat. B, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną, jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole. DODATKOWO DOCENIMY: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie informatyki, praktyczną znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych, doświadczenie w archiwizacji dokumentów.


Inne wymagania:
Umiejętności: znajomość przepisów ustaw: Ustawa o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, obsługuje platformę E-puap, posiada prawo jazdy kat. B, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną, jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole. DODATKOWO DOCENIMY: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie informatyki, praktyczną znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych, doświadczenie w archiwizacji dokumentów.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Kuks

Wymagane dokumenty:
Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą: formularz aplikacyjny https://form.erecruiter.pl/form/75768236cb4c4d5ca0ac55a3b7495de5

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą: formularz aplikacyjny https://form.erecruiter.pl/form/75768236cb4c4d5ca0ac55a3b7495de5
Dodano: 05.12.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 360750
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 360750

Zobacz inne oferty

Do góry