StPr/25/1085
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie usług, dostaw oraz robót budowlanych, przy zachowaniu zasad i trybu udzielenia zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Godziny pracy 7-15
Miejsce pracy:
ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 37, 10-228 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
SZPITAL KLINICZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI Z WARMIŃSKO-MAZURSKIM CENTRUM ONKOLOGII W OLSZTYNIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła znajomość ustawy z dnia 11.11.2019r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawyczych, umiejętność obsługi platformy e-Zamówienia, umiejętność obsługi portalu eNotices2, znajomość komercyjnych platform zakupowych np. OpenNexus, Marketplanet itp.,
Inne wymagania:
biegła znajomość ustawy z dnia 11.11.2019r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawyczych, umiejętność obsługi platformy e-Zamówienia, umiejętność obsługi portalu eNotices2, znajomość komercyjnych platform zakupowych np. OpenNexus, Marketplanet itp.,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Iwona Wojczulanis
Nr telefonu:
895398474
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta