SPECJALISTA W SEKCJI INWESTYCJI SOJUSZNICZYCH I PROGRAMOWYCH WYDZIALE INWESTYCJI SOJUSZNICZYCH I PROGRAMOWYCH
(NR 2193)

SPECJALISTA W SEKCJI INWESTYCJI SOJUSZNICZYCH I PROGRAMOWYCH WYDZIALE INWESTYCJI SOJUSZNICZYCH I PROGRAMOWYCH (NR 2193)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 672 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2193

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 672 PLN
Wynagrodzenie kwota brutto 5.672,00 zł + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.

Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
- realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłoszonych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;
- udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektowych, kosztorysach inwestorskich i przedmiarowych;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, warunków zabudowy i pozwolenia na budowę przez Projektanta;
- sprawdzanie na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;
- nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
- prowadzenie oraz aktualizacji wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przeprowadzanie procedury udzielenia zamówień o wartości powyżej 130000 zł w zakresie określonym przez koordynatora.

RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA OKRES PRÓBNY, CZAS OKREŚLONY 1 ROK a docelowo CZAS NIEOKREŚLONY.

Miejsce pracy:
Podchorążych 33, 85-677 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W BYDGOSZCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
  • Biegła znajomość pakietu Office
  • Wymagania konieczne: - wykształcenie: wyższe budowlane lub pokrewne; - umiejętność biegłej obsługi komputera - pakietu Microsoft Office; - znajomość programu do kosztorysowania np. NORMA, oprogramowania typu CAD np. AUTOCAD. Wymagania preferowane: - znajomość języka angielskiego komunikatywnie; - uprawnienia budowlane do projektowania; - staż pracy udokumentowane przynajmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym; - posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE wydane przez ABW lub SKW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postepowania sprawdzającego; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - odporność na stres, dokładność, terminowość; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.


Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie: wyższe budowlane lub pokrewne; - umiejętność biegłej obsługi komputera - pakietu Microsoft Office; - znajomość programu do kosztorysowania np. NORMA, oprogramowania typu CAD np. AUTOCAD. Wymagania preferowane: - znajomość języka angielskiego komunikatywnie; - uprawnienia budowlane do projektowania; - staż pracy udokumentowane przynajmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym; - posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE wydane przez ABW lub SKW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postepowania sprawdzającego; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - odporność na stres, dokładność, terminowość; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
261-413-855, 261-413-860, 261-413-882

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny oraz CV, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)); - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie (kopie świadectw pracy); - w przypadku osoby niepełnosprawnej - kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność; - oświadczenie kandydata o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - dokumenty aplikacyjne złożone w związku z przeprowadzonym naborem będą przechowywane w Wydziale Koordynacji i Analiz do dnia rekrutacji, a następnie komisyjnie zniszczone w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji; - kontakt tel: pod nr 261-413-855; 261-413-860; 261-413-882, - na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-677 ul. Podchorążych 33; w Sekcji Personalno-Administracyjnej p. 9, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem: "WISIP" - nabór na stanowisko "specjalista" w terminie do 24.10.2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 25.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 321578
Udostępnij:
Dodano: 25.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 321578

Zobacz inne oferty

Do góry