StPr/25/1038
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
przybliżona data zatrudnienia to 06.10.2025 r.
Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących planowania oraz realizacji budżetu.
2. Przygotowywanie materiałów planistycznych, wniosków dotyczących zmian w planie finansowym.
3. Opracowywanie planu finansowego i planu rzeczowo-finansowego po zmianach.
4. Dokonywanie analiz i formułowanie wniosków na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami ZDZiT w Olsztynie.
5. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dokumentów zakupu, w tym m.in. monitorowanie wykorzystania środków w ramach planu.
6. Uzgadnianie wydatków z komórkami organizacyjnymi Zarządu.
7. Prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania w zakresie nadzorowanych wydatków.
8. Przygotowywanie i współudział w przygotowywaniu sprawozdań wynikających z obo-wiązujących przepisów i procedur.
Godziny pracy 7-15
Oferta pracy konkursowa/Szczegóły oferty: https://bip.zdzit.olsztyn.eu/category/ogloszenia-o-naborach/
Miejsce pracy:
Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomika, administracja
- **Obsługa komputera
- Wymagania: - Obywatelstwo polskie, - Wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe administracyjne lub wyższe i podyplomowe studia ekonomiczne, albo wykształcenie średnie ekonomiczne oraz co najmniej 3 letni staż pracy, - Znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - Uprawnienia i umiejętności: obsługa komputera, w tym programów Word i Excel oraz urządzeń biurowych, - Komunikatywność, terminowość i dokładność, umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku, zaangażowanie.
Inne wymagania:
Wymagania: - Obywatelstwo polskie, - Wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe administracyjne lub wyższe i podyplomowe studia ekonomiczne, albo wykształcenie średnie ekonomiczne oraz co najmniej 3 letni staż pracy, - Znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - Uprawnienia i umiejętności: obsługa komputera, w tym programów Word i Excel oraz urządzeń biurowych, - Komunikatywność, terminowość i dokładność, umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku, zaangażowanie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Barbara Minkiewicz
Nr telefonu:
89-544 31 87
Wymagane dokumenty:
Szczegóły oferty: https://bip.zdzit.olsztyn.eu/category/ogloszenia-o-naborach/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon