StPr/25/0594
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1) Realizacja zadań związanych z obsługą funduszy UE oraz funduszy zewnętrznych.
2) Monitorowanie bieżących możliwości aplikacji o środki finansowe.
3) Opracowywanie i składanie wniosków dotyczących pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych.
4) Koordynowanie przygotowania dokumentacji projektowej (studia wykonalności, projekty budowlane, analizy, harmonogramy, budżety, itp).
5) Prowadzenie realizacji wniosków oraz rozliczenia, przy współpracy w tym zakresie z poszczególnymi wydziałami starostwa i partnerami projektu.
6) Współpraca ze stowarzyszeniami, samorządami i jednostkami organizacyjnymi dotycząca wspólnych projektów.
7) Współpraca z Wydziałem Finansów w zakresie opracowywania i analizy dokumentacji dotyczącej budżetowania projektów o środki zewnętrzne.
8) Monitorowanie realizacji projektów pod względem: rzeczowym, finansowym, rozliczania wydatków, kontroli kwalifikowalności kosztów i innymi.
9) Monitorowanie wskaźników projektów w okresie trwałości.
10) Redagowanie informacji o projektach na stronę internetową powiatu, do prasy, mediów, itp.
11) Obsługa projektów w systemach teleinformatycznych, w tym wprowadzenie danych, wykonywanie raportów i wniosków o płatność.
12) Sporządzanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, raportów postępu rzeczowego i finansowego.
13) Współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi.
14) Udział w kontrolach, audytach oraz przygotowywanie wyjaśnień i zestawień dla instytucji zewnętrznych.
15) Współpraca przy opracowywaniu strategii rozwoju powiatu.
16) Przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedur o udzielenie zamówień publicznych.
17) Dysponowanie środkami finansowymi z zachowaniem zasad: celowości, oszczędności, rzetelności, gospodarności oraz zgodności z prawem.
18) Wydatkowanie środków publicznych zgodnie z planem finansowym, w ramach realizowanych na stanowisku zadań.
19) Przedkładanie kierownikowi wydziału propozycji do zmian budżetu.
20) Udostępnianie informacji publicznej.
Miejsce pracy:
Aleja Józefa Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe we Włodawie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Umiejętności - wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie zarządzania projektami wspófinansowanymi z funduszy europejskich i innych źródeł, umiejętność opracowywania wniosków o dofinansowanie, budżetów projektów oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych, umiejętność analizy dokumentacji konkursowych i interpretacji wytycznych programowych,. Umiejętność pracy z dokumentacją kontrolną i sprawozdawczą w projektach. Doświadczenie zawodowe udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy, udokumentowany 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pozyskiwania, realizacji i rozliczania zewnętrznych środków finansowych (umowa o pracę zakres obowiązków, umowa cywilnoprawna);
Inne wymagania:
Umiejętności - wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie zarządzania projektami wspófinansowanymi z funduszy europejskich i innych źródeł, umiejętność opracowywania wniosków o dofinansowanie, budżetów projektów oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych, umiejętność analizy dokumentacji konkursowych i interpretacji wytycznych programowych,. Umiejętność pracy z dokumentacją kontrolną i sprawozdawczą w projektach. Doświadczenie zawodowe udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy, udokumentowany 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pozyskiwania, realizacji i rozliczania zewnętrznych środków finansowych (umowa o pracę zakres obowiązków, umowa cywilnoprawna);
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Kasztelan
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące naboru są dostępne na stronie: https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook