StPr/25/0479
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 000 PLN
wymiar czasu pracy: 3/4
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań w sprawach określenia dopuszczalnego poziomu hałasu. Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Wydawanie zaświadczeń wynikających z ustawy o lasach. Wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego. Przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia. Sprawowanie z upoważnienia Starosty kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej. Prowadzenie rejestru prowadzonych postępowań oraz archiwizowanie dokumentów. Kontrola w zakresie przestrzegania zobowiązań i przepisów wynikających z ustaw i wydanych decyzji. Przygotowywanie materiałów oraz projektów rozstrzygnięć dotyczących skarg, wniosków i petycji. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach podlegających udostępnianiu społeczeństwu. Udział w szkoleniach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach zakresu zadań Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska i przełożonych wyższego stopnia.
Miejsce pracy:
Elizy Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Pucku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
0.3
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Informacja o wymaganych dokumentach znajduje się na stronie BIP Starostwo Powiatowe w Pucku. Dokunenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście