StPr/25/1839
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 700 PLN
Pierwsza umowa na 6 miesięcy Praca w budynku: Dworca Lublin ul. Dworcowa 2 oraz w budynku socjalno-technicznym ul. Krochmalna 8e w Lublinie;
Zakres obowiązków:
1. Utrzymanie ciągłości pracy instalacji i urządzeń znajdujących się w budynkach Dworca Lublin, tj. elektrycznej, w wentylacji i klimatyzacji, instalacji ppoż., wodno-kanalizacyjnej, węzła ciepłowniczego.
2. Zapewnienie ciągłości działania i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem infrastruktury dworcowej.
3. Zgłaszanie usterek objętych gwarancją i nadzorowanie prawidłowości wykonania napraw gwarancyjnych.
4. Współpraca z Wydziałem Administracji i Utrzymania Dworca w zakresie napraw poza gwarancją dot. utrzymania infrastruktury dworcowej.
5. Szkolenie pracowników dworca oraz pracowników firm zewnętrznych działających na zlecenie ZDiTM w zakresie podstawowej obsługi urządzeń.
6. Dbanie o przeglądy urządzeń, systemów, instalacji i budynków.
7. Opracowywanie planów finansowych w zakresie realizacji zadań Wydziału Technicznego.
8. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji i korespondencji w zakresie zadań Wydziału Technicznego.
9. Przestrzeganie przepisów wewnętrznych obowiązujących w ZDiTM w Lublinie.
10. Przestrzeganie etyki zawodowej, ustalonego porządku i dyscypliny pracy oraz tajemnicy służbowej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz postanowień regulaminu pracy ZDiTM w Lublinie.
11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego według bieżących potrzeb.
Szczegółowe informacje o naborze pod linikem:
https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ogloszenia-o-naborze/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-wydzial-techniczny-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-nadzoru-i-obslugi-technicznej,29,17716,1.html
Miejsce pracy:
Dworcowa 2, 20-406 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Obsługa pakietu OpenOffice, obsługa poczty elektronicznej, Obsługa internetu, Obsługa urządzeń biurowych, Obsługa komputera
- 1. Wykształcenie wyższe 2. min. 2 - letni staż pracy 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; 11. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; 12. znajomość ustawy Prawo budowlane; 13. znajomość ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych; 14. znajomość ustawy o odnawialnych źródłach energii; 15. znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 16. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet oraz urządzeń m.in. pompy ciepła, instalacji fotowoltaicznej i systemów zarządzania budynkami m.in. BMS, SAP. Wymagania dodatkowe: 1. uprawnienia G1 (SEP do 1 kV); 2. uprawnienia F-gaz;
Inne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe 2. min. 2 - letni staż pracy 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; 11. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; 12. znajomość ustawy Prawo budowlane; 13. znajomość ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych; 14. znajomość ustawy o odnawialnych źródłach energii; 15. znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 16. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet oraz urządzeń m.in. pompy ciepła, instalacji fotowoltaicznej i systemów zarządzania budynkami m.in. BMS, SAP. Wymagania dodatkowe: 1. uprawnienia G1 (SEP do 1 kV); 2. uprawnienia F-gaz;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Gorczyca
Nr telefonu:
783 220 004
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: niezbędne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe; 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany min. 2 - letni staż pracy 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem. dodatkowe: 1.kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia G1 (SEP do 1 kV); 2.kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia F-gaz; Wzory ww. oświadczeń, klauzula informacyjna, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w zakładce WZÓR OŚWIADCZEŃ DO NABORU PLIKI DO POBRANIA https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. nadzoru i obsługi technicznej Wydział Techniczny w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 15 września 2025 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lib adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon