StPr/25/0543
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 550 PLN
Zakres obowiązków:
Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
przygotowywanie planu zamówień publicznych, sprawozdań, rejestrów postępowań oraz umów;
upowszechnianie dokumentów z zakresu zamówień publicznych w dedykowanych do tego miejscach;
wsparcie w realizacji zadań i czuwanie nad prawidłowym wykonaniem usług przez wykonawców;
przygotowywanie projektów pism w zakresie swoich kompetencji.
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;
w przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym;
wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5% - 20% - zgodnie z ustawą),
dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),
nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75% - 400% zgodnie z ustawą),
ZFŚS;
miejscem pracy jest Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej;
stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;
osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2024 poz. 1135 t.j.).
Pracodawca dodatkowo oferuje:
stabilność zatrudnienia;
regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);
przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;
możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Centrum Usług Wspólnych;
podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;
podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;
pracę w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;
wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Centrum.
Miejsce pracy:
Aleja Józefa Piłsudskiego 74, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Pracodawca:
Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne - formalne: obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.); wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną. Wymagane dodatkowe: mile widziane doświadczenie w zarządzaniu przetargami, przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, negocjacjach z wykonawcami i realizacji umów; mile widziane doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; umiejętność redagowania dokumentacji przetargowej oraz prowadzenia korespondencji z wykonawcami; obsługa platformy e-Zamówienia i publikacji w BIP; umiejętność oceny ofert i sporządzania projektów umów; znajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, przepisów o ochronie danych osobowych w kontekście zamówień publicznych, podstaw prawa cywilnego i finansów publicznych. Wymagane kompetencje miękkie: Komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność. WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF)
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne - formalne: obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.); wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną. Wymagane dodatkowe: mile widziane doświadczenie w zarządzaniu przetargami, przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, negocjacjach z wykonawcami i realizacji umów; mile widziane doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; umiejętność redagowania dokumentacji przetargowej oraz prowadzenia korespondencji z wykonawcami; obsługa platformy e-Zamówienia i publikacji w BIP; umiejętność oceny ofert i sporządzania projektów umów; znajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, przepisów o ochronie danych osobowych w kontekście zamówień publicznych, podstaw prawa cywilnego i finansów publicznych. Wymagane kompetencje miękkie: Komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność. WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Siekierska
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: (obowiązek ten wynika z ustawy o pracownikach samorządowych tj. Dz.U. 2024 poz.1135). Dokumenty przesłane jako załącznik do zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników zeskanowanych w jednym pliku MS Word lub pdf CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu); scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji); scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 t.j.). Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń: braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy; o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego). Aplikuj wyłącznie przez FORMULARZ APLIKACYJNY Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem. W rekrutacji decyduje data wpływu tj. do dnia 18.09.2025 r. za pośrednictwem systemu do elektronicznej rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 7180450. Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Centrum Usług Wspólnych w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać w sekretariacie i można z niego korzystać w godzinach pracy jednostki. Pozostałe informacje: Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Dąbrowa Górnicza. Dodatkowych informacji na temat prowadzonego naboru oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Dziale Kadr i Płac, tel. 32 718 04 50. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - formularz rekrutacyjny na cuw.dg.pl/kariera https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?webid=E4B30434-8D43-4D68-92DA-BE1402DF1CD4, Termin: 18.09.2025