SPECJALISTY DS. INFORMACJI PUBLICZNEJ

SPECJALISTY DS. INFORMACJI PUBLICZNEJ

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
6 500 - 8 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3864

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 6 500 do 8 000 PLN
dodatek stażowy: naliczany od wynagrodzenia zasadniczego po pięcioletnim stażu pracy, a następnie wzrasta o 1% za każdy kolejny rok pracy aż do osiągnięcia poziomu 20%).

Zakres obowiązków:
Wszelkie informacje dotyczące naboru są dostępne na stronie internetowej: https://www.wroclaw.sa.gov.pl/dyrektor-sadu-apelacyjnego-we-wroclawiu-oglasza-konkurs-na-stanowisko-specjalisty-ds-informacji-publicznej,new,m2,177,394.html,594

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
I. W zakresie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej:
1. Prowadzenie ewidencji wniosków o udzielenie informacji publicznej wpływających do Sądu.
2. Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na wnioski.
3. Przygotowywanie projektów decyzji o odmowie udzielenia informacji publicznej w I i II instancji.
4. Przygotowywanie projektów decyzji o umorzeniu postępowania o udzielenie informacji publicznej.
5. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi składane w toczących się postępowaniach o udzielenie informacji publicznej.
6. Przygotowywanie pism przekazujących dokumenty do organów odwoławczych.
7. Wysyłanie korespondencji związanej z wnioskami o udostępnianie informacji publicznej.
II. W zakresie spraw związanych z wnioskami o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego:
1. Prowadzenie ewidencji wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.
2. Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.
3. Przygotowywanie projektów decyzji o odmowie udzielenia informacji w I i II instancji.
4. Przygotowywanie projektów decyzji o przekazaniu informacji sektora publicznego do ponownego wykorzystywania.
5. Przygotowywanie projektów decyzji o umorzeniu postępowania o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.
6. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi składane w postępowaniach o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.
7. Przygotowywanie ofert zawierających warunki ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego.
8. Przygotowywanie informacji o wysokości opłat związanych z udostępnieniem informacji sektora publicznego.
9. Przygotowywanie pism przekazujących dokumenty do organów odwoławczych.
III. W zakresie oświadczeń majątkowych składanych przez komorników:
Obsługa oświadczeń majątkowych komorników sądowych, w tym:
a) prowadzenie rejestru złożonych oświadczeń majątkowych;
b) wzywanie poszczególnych komorników do uzupełnienia złożonych oświadczeń majątkowych
c) przedstawianie do analizy kolegium Sądu oświadczeń majątkowych,
d) wysyłanie do urzędów skarbowych oświadczeń majątkowych,
e) anonimizacja oświadczeń majątkowych,
f) przekazywanie do publikacji oświadczeń majątkowych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu.
IV. Inne sprawy powierzone jeszcze przez Prezesa i Dyrektora Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu

Dodatkowo:
pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków),
możliwość otrzymania nagrody uznaniowej,
świadczenia socjalne, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport,
możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego,
możliwość uczestnictwa w PPK,
możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 12 grudnia 2025 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
- na adres email: [email protected] (W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, najpóźniej w dniu przystąpienia do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. T. Zielińskiego 1, Wrocław
- bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, ul. T. Zielińskiego 1, w godzinach urzędowania sądu tj. w godzinach 7.30 15.30,
- drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
- ePUAP każdy dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym (W nazwie pisma należy podać Konkurs K.1101.66.2025).
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs K.1101.66.2025 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. T. Zielińskiego 1
53-531 Wrocław

Oferta dostępna w sali E, C, A


Miejsce pracy:
Tadeusza Zielińskiego 1, 53-531 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • wydawanie decyzji administracyjnych, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe (preferowane w dziedzinie nauk prawnych, nauk o administracji lub pokrewnych dziedzinach nauk społecznych); Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej i ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego; Znajomość ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych. Bardzo dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; Bardzo dobra znajomość zasad analizowania oraz redagowania pism urzędowych. Wymagania dodatkowe (mile widziane): Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, w szczególności w obszarze obsługi dostępu do informacji publicznej. Znajomość rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości Regulamin urzędowania sądów powszechnych.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe (preferowane w dziedzinie nauk prawnych, nauk o administracji lub pokrewnych dziedzinach nauk społecznych); Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej i ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego; Znajomość ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych. Bardzo dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; Bardzo dobra znajomość zasad analizowania oraz redagowania pism urzędowych. Wymagania dodatkowe (mile widziane): Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, w szczególności w obszarze obsługi dostępu do informacji publicznej. Znajomość rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości Regulamin urzędowania sądów powszechnych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marta Kaminska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
2. Kandydat składa następujące dokumenty: list motywacyjny oraz CV, kwestionariusz osobowy oświadczenie o posiadanym wykształceniu (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu), oświadczenie o wymaganej praktyce i zajmowanych stanowiskach (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu) oświadczenie kandydata dotyczące: - pełnej zdolności do czynności prawnych, - nieposzlakowanej opinii, - niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy, - zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika (treść klauzuli umieszczona poniżej). zgoda kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych w związku z ewentualną dalszą rekrutacją (lista rezerwowa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie dalsza rekrutacja.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Dodano: 06.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 361733
Udostępnij:
Dodano: 06.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 361733

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
8 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Dołuje
8 000 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

SORTOWACZ

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Brojce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
6 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Palędzie
6 300 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
11 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Wągrowiec
11 000 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry