StPr/25/3695
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 300 PLN
w zalezności od doświadczenia
Zakres obowiązków:
Zadania realizowane na stanowisku Specjalisty ds. obsługi publiczności :
- Uzyskanie uprawnień do oprowadzania w języku polskim poprzez zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego w terminie do trzech miesięcy od podjęcia stosunku pracy.
- Uzyskanie uprawnień do oprowadzania w języku angielskim poprzez zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego w terminie do sześciu miesięcy od podjęcia stosunku pracy.
- Oprowadzanie zwiedzających po ekspozycjach stałych i czasowych Centrum Historii Zajezdnia w języku polskim i angielskim- rzetelne przekazywanie wiedzy historycznej zgodnej z narracją wystawy.
- Obsługa organizacyjna wystawy głównej „Wrocław 1945-2016” oraz innych wystaw i projektów wskazanych przez Kierownika Działu.
Obsługa ruchu turystycznego podczas organizowanych przedsięwzięć.
Oferujemy:
- wynagrodzenie: 4 666,00-6 300,00 zł brutto (w zależności od doświadczenia),
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej),
- dodatek stażowy,
- możliwość skorzystania z programu MultiSport,
- możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej,
- możliwość rozwoju (program szkoleń wewnętrznych oraz szkoleń zewnętrznych dobranych pod względem indywidualnych predyspozycji pracownika),
- możliwość współtworzenia ciekawej i różnorodnej oferty kulturalnej, także międzynarodowej,
- miejsce parkingowe, także dla rowerów.
Szczegółowe informację o zgłoszeniu znajda Państwo w poniższym linku:
http://bip.pamieciprzyszlosc.pl/wp-content/uploads/2025/11/Szczegolowe-informacje-dotyczace-oferty-pracy-w-formacie.pdf
Praca w godz.: 10:00-18:00.
Miejsce i termin składania ofert:
Komplet dokumentów prosimy składać do 30.11.2025 do godziny 16:00.
- w formie elektronicznej na adres: [email protected] wpisując w tytule wiadomości "nazwa stanowiska - rekrutacja"
- osobiście lub listownie w sekretariacie Ośrodka Pamięć i Przyszłość, pod adresem: ul. Grabiszyńska 184, 53-235 Wrocław. UWAGA! Decyduje data przyjęcia w sekretariacie Ośrodka.
Oferta dostepna w sali C, A.
Miejsce pracy:
Grabiszyńska 184, 53-235 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Ośrodek "Pamięć i Przyszłość"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, Praca w zespole, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- Niezbędne wymagania wobec kandydata/kandydatki: 1. wykształcenie co najmniej średnie lub zasadnicze zawodowe; 2. biegła znajomość języka polskiego i angielskiego; 3. umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość środowiska ms office (Word, Excel); 4. umiejętność tworzenia krótkich tekstów na temat realizowanych zadań; 5. komunikatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. umiejętności wystąpień publicznych; 8. sumienność, punktualność, wysoka kultura osobista; 9. odporność na stres; 10. dyspozycyjność (praca w oparciu o grafik, również w weekendy). Mile widziane: 1. doświadczenie w sprzedaży; 2. doświadczenie w obsłudze klienta; 3. znajomość powojennej historii Wrocławia
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania wobec kandydata/kandydatki: 1. wykształcenie co najmniej średnie lub zasadnicze zawodowe; 2. biegła znajomość języka polskiego i angielskiego; 3. umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość środowiska ms office (Word, Excel); 4. umiejętność tworzenia krótkich tekstów na temat realizowanych zadań; 5. komunikatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. umiejętności wystąpień publicznych; 8. sumienność, punktualność, wysoka kultura osobista; 9. odporność na stres; 10. dyspozycyjność (praca w oparciu o grafik, również w weekendy). Mile widziane: 1. doświadczenie w sprzedaży; 2. doświadczenie w obsłudze klienta; 3. znajomość powojennej historii Wrocławia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - życiorys zawodowy (cv) zawierający następujące dane: imię i nazwisko, nr telefonu lub adres email, wykształcenie (ze wskazaniem uzyskanych stopni i tytułów naukowych oraz uczelni, które je przyznały), informacje o doświadczeniu zawodowym, uprawnieniach i dodatkowych umiejętnościach, - można dołączyć kopie świadectw (dyplomów) dokumentujących kwalifikacje i wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających odbyte kursy i szkolenia, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji- zgodnie z art. 7 ust.1 RODO oraz z art. 4 pkt 11 RODO (wg wzoru), - oświadczenie o zgodności informacji zawartych w życiorysie zawodowym ze stanem faktycznym (wg wzoru).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook