StPr/25/2174
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Miejsce pracy: Bydgoszcz.
Główne obowiązki:
Kompleksowa realizacja zamówień publicznych związanych z działalnością UCWBK, w tym:
- sporządzanie ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia oraz opisu przedmiotu zamówienia, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy PZP w szczególności: zapytań ofertowych, zasady konkurencyjności, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
- weryfikacja wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów z przepisami ustawy PZP,
- zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej komisji przetargowych i zespołów zakupowych,
- prowadzenie ewidencji i rejestrów należących do kompetencji UCWBK,
- realizacja zakupów zgodnie z Ustawą PZP,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora UCWBK.
Oferujemy:
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,
- dodatkowe dni wolne:
* w Święto Uniwersytetu,
* wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
* dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
* dofinansowania do karty PZU Sport,
* dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
* dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
* preferencyjnych pożyczek.
Oferujemy:
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w wymiarze etatu,
- elastyczny czas pracy w ramach ruchomego systemu czasu pracy - wspieramy work-life balance,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,
- dodatkowe dni wolne:
- w Święto Uniwersytetu,
- wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
- dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
- dofinansowania do karty PZU Sport,
- dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
- dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
- preferencyjnych pożyczek.
Miejsce pracy:
85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
- Wymagania konieczne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego w trybie ustawy PZP i/lub na stanowisku związanym z realizacją badań klinicznych, - znajomość przepisów ustawy PZP oraz aktów wykonawczych do Ustawy, - znajomość ustawy o finansach publicznych i o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz kodeksu cywilnego, - umiejętność stosowania ustawy PZP w praktyce, - umiejętność planowania, - umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania, - umiejętność prowadzenia negocjacji - komunikatywność. Dodatkowym atutem będzie: - wykształcenie: studia podyplomowe z zamówień publicznych, - kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych, - doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w jednostce publicznej, - umiejętność pracy z wykorzystaniem platformy zakupowej, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność pracy pod presją czasu oraz szybkiego reagowania na pojawiające się trudności.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego w trybie ustawy PZP i/lub na stanowisku związanym z realizacją badań klinicznych, - znajomość przepisów ustawy PZP oraz aktów wykonawczych do Ustawy, - znajomość ustawy o finansach publicznych i o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz kodeksu cywilnego, - umiejętność stosowania ustawy PZP w praktyce, - umiejętność planowania, - umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania, - umiejętność prowadzenia negocjacji - komunikatywność. Dodatkowym atutem będzie: - wykształcenie: studia podyplomowe z zamówień publicznych, - kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych, - doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w jednostce publicznej, - umiejętność pracy z wykorzystaniem platformy zakupowej, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność pracy pod presją czasu oraz szybkiego reagowania na pojawiające się trudności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Pisemne oferty należy przesyłać: - w postaci elektronicznej na adres e-mail: [email protected] lub - w postaci papierowej na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy Ul. Jagiellońska 15 85-067 Bydgoszcz Dział Spraw Personalnych CM z dopiskiem rekrutacja Zamówienia Publiczne do UCWBK w terminie do 03.10.2025 r. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Administrator Danych Osobowych) Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik do ogłoszenia). Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/. ----------------------------- Załącznik do ogłoszenia Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK). 2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane: a) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach, lub w przypadku przekazania nam danych osobowych, które swoim zakresem wykraczają poza katalog danych wymienionych w art. 221 Kodeksu Pracy. b) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta. c) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego. d) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego. 3. Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko. 4. W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych możliwe jest przechowywanie przez nas Pana/Pani danych osobowych przez okres do 3 lat, co wynika z okresu przedawnienia roszczeń ze stosunku pracy. Związane to jest z ryzykiem wystąpienia roszczeń o nierówne traktowanie w zatrudnieniu. 5. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku w bazie kandydatów do pracy. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, ale cofnięcie zgody nie wywiera wpływu na przetwarzanie dokonane na jej podstawie przed jej cofnięciem. 7. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o: a) Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, b) Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, c) Sprzeciw wobec przetwarzania. 8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane. 9. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych. 11. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem. 12. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu. 13. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected] lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD. Zgoda: 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach. .. data i podpis 2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, których zakres wykracza poza przewidziany w art. 221 Kodeksu Pracy. .. data i podpis
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta