StPr/25/1060
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Zakres obowiązków:
Współtworzenie i ewaluację wielokanałowych kampanii komunikacyjnych (offline i online). Będzie rozwijać obecne kanały komunikacji, usprawniać ich wykorzystanie i szukać nowych, efektywnych narzędzi marketingu i PR.
Będzie planować oraz tworzyć treści na strony internetowe i optymalizować je dla wyszukiwarek. Przygotowywać notatki prasowe, treści do mediów społecznościowych.
Promowanie Akwarium Gdyńskiego i relacjonowanie eventów, narodzin zwierząt, konferencji, projektów realizowanych przez zespół Akwarium Gdyńskiego.
Tłumaczenie treści z języka naukowego (również angielskiego) na język dostępny dla przeciętnego użytkownika Internetu.
Tworzenie kampanii e-mail marketingowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami i partnerami. Bieżący monitoring mediów.
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 81-345 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
Morski Instytut Rybacki Państwowy Instytut Badawczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK), przeglądarek internetowych oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, kreatywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu, odporność na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęć zdobywania wiedzy, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole
- Wymagania: umiejętności tworzenia prezentacji, w tym w języku angielskim, na przykład w Powerpoint, Canva;praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, wysokich zdolności językowych, tzw „lekkiego pióra”; umiejętności dostosowywania wypowiedzi do różnych grup odbiorców;umiejętności wystąpień publiczny, doświadczenie we współpracy z mediami;doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;doświadczenie w tworzeniu płatnych reklam,praktyczna znajomość narzędzi marketing automation;znajomość zasad SEO;studia podyplomowe lub ukończone szkolenia z zakresu: dziennikarstwa, filologii, edytorstwa lub marketingu i PR, copywritingu;umiejętność tworzenia kampanii reklamowych w Meta.
Inne wymagania:
Wymagania: umiejętności tworzenia prezentacji, w tym w języku angielskim, na przykład w Powerpoint, Canva;praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, wysokich zdolności językowych, tzw „lekkiego pióra”; umiejętności dostosowywania wypowiedzi do różnych grup odbiorców;umiejętności wystąpień publiczny, doświadczenie we współpracy z mediami;doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;doświadczenie w tworzeniu płatnych reklam,praktyczna znajomość narzędzi marketing automation;znajomość zasad SEO;studia podyplomowe lub ukończone szkolenia z zakresu: dziennikarstwa, filologii, edytorstwa lub marketingu i PR, copywritingu;umiejętność tworzenia kampanii reklamowych w Meta.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Podgórska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail