SPECJALISTY/SPECJALISTKI DS. KOMUNIKACJI I COPYWRITINGU

SPECJALISTY/SPECJALISTKI DS. KOMUNIKACJI I COPYWRITINGU

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1060

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN

Zakres obowiązków:
Współtworzenie i ewaluację wielokanałowych kampanii komunikacyjnych (offline i online). Będzie rozwijać obecne kanały komunikacji, usprawniać ich wykorzystanie i szukać nowych, efektywnych narzędzi marketingu i PR.
Będzie planować oraz tworzyć treści na strony internetowe i optymalizować je dla wyszukiwarek. Przygotowywać notatki prasowe, treści do mediów społecznościowych.
Promowanie Akwarium Gdyńskiego i relacjonowanie eventów, narodzin zwierząt, konferencji, projektów realizowanych przez zespół Akwarium Gdyńskiego.
Tłumaczenie treści z języka naukowego (również angielskiego) na język dostępny dla przeciętnego użytkownika Internetu.
Tworzenie kampanii e-mail marketingowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami i partnerami. Bieżący monitoring mediów.

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 81-345 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Pracodawca:
Morski Instytut Rybacki Państwowy Instytut Badawczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK), przeglądarek internetowych oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, kreatywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu, odporność na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęć zdobywania wiedzy, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole
  • Wymagania: umiejętności tworzenia prezentacji, w tym w języku angielskim, na przykład w Powerpoint, Canva;praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, wysokich zdolności językowych, tzw „lekkiego pióra”; umiejętności dostosowywania wypowiedzi do różnych grup odbiorców;umiejętności wystąpień publiczny, doświadczenie we współpracy z mediami;doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;doświadczenie w tworzeniu płatnych reklam,praktyczna znajomość narzędzi marketing automation;znajomość zasad SEO;studia podyplomowe lub ukończone szkolenia z zakresu: dziennikarstwa, filologii, edytorstwa lub marketingu i PR, copywritingu;umiejętność tworzenia kampanii reklamowych w Meta.


Inne wymagania:
Wymagania: umiejętności tworzenia prezentacji, w tym w języku angielskim, na przykład w Powerpoint, Canva;praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, wysokich zdolności językowych, tzw „lekkiego pióra”; umiejętności dostosowywania wypowiedzi do różnych grup odbiorców;umiejętności wystąpień publiczny, doświadczenie we współpracy z mediami;doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;doświadczenie w tworzeniu płatnych reklam,praktyczna znajomość narzędzi marketing automation;znajomość zasad SEO;studia podyplomowe lub ukończone szkolenia z zakresu: dziennikarstwa, filologii, edytorstwa lub marketingu i PR, copywritingu;umiejętność tworzenia kampanii reklamowych w Meta.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Podgórska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 23.08.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 297496
Udostępnij:
Dodano: 23.08.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 297496

Zobacz inne oferty

Do góry