StPr/24/4796
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 916,25 PLN
[Godzina zakończenia pracy] : 19:00 [Praca na okres próbny] : 02.01.2025-31.03.2025 z możliwością na czas nieokreślony [Wymiar czasu pracy] : 5/8 etatu
Zakres obowiązków:
1. Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych: (parter, I piętro, II piętro) i w piwnicy.
2. Utrzymanie w czystości toalet oraz pomieszczeń gospodarczych:
3. Utrzymanie w czystości klatki schodowej oraz podwórka przy wejściu do Poradni:
4. Dbałość o bezpieczeństwo budynku i znajdującego się sprzętu.
a) sprawdzanie przed zakończeniem pracy czy wyłączone są wszystkie urządzenia grzewcze,
b)sprawdzanie czy wyłączone są czajniki elektryczne,
c)sprawdzanie czy zamknięte są wszystkie okna i zakręcone krany,
d)zamykanie drzwi do pomieszczeń biurowych oraz drzwi wejściowych do Poradni.
5. W razie nieobecności w pracy jednego z pracowników obsługi, przejmowanie jego obowiązków m.in.: (wysyłka i odbiór poczty, odśnieżanie itp.).
Powyższy zakres obowiązków będą wykonywały dwie osoby.
Miejsce pracy:
AL. REJTANA 3, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR.2
Liczba godzin pracy w tygodniu:
25
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy w zespole
- doświadczenie w pracy na stanowisku os. sprzątającej, sumienność, uczciwość, dokładność, punktualność, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Inne wymagania:
doświadczenie w pracy na stanowisku os. sprzątającej, sumienność, uczciwość, dokładność, punktualność, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Śtręczek-Czaja
Nr telefonu:
17 748 38 22
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon