StPr/25/1483
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Zakres obowiązków:
1 Utrzymanie czystości i porządku w sprzątanych pomieszczeniach w wyznaczonym rejonie sprzątania, m. in. w szczególności:
- codzienne zamiatanie/odkurzanie/mycie powierzchni pomieszczeń,
- codzienne opróżnianie koszów ze śmieci i makulatury oraz ich wynoszenie do wyznaczonych w tym celu pomieszczeń,
- codzienne wycieranie kurzu z urządzeń i mebli/wyposażenia znajdujących się w pomieszczeniach,
- mycie w miarę potrzeby powierzchni laminowanych biurek, szkieł na biurkach i stołach oraz szaf malowanych farbami olejnymi i innych przedmiotów (np. koszy na śmieci) dopuszczonych do mycia,
- codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą,
- codzienne odkurzanie dywanów i chodników oraz trzepanie ich w miarę możliwości,
- utrzymanie porządku w szafkach w pomieszczeniach socjalnych, a także mycie sprzętu kuchennego znajdującego się w ww. pomieszczeniach,
- pastowanie lub mycie podłóg przynajmniej raz w miesiącu,
- mycie okien, drzwi w miarę potrzeby,
- w miarę potrzeb zdejmowanie, wieszanie i prasowanie firan i zasłon,
- usuwanie wszelkiego rodzaju plam lub innych zanieczyszczeń z sprzątanych powierzchni,
- pobieranie za pokwitowaniem środków czystości,
2. Dbałość o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości oraz pojemników do gromadzenia nieczystości;
3. Rozliczenie się z pobranych materiałów i sprzętu;
4. Uczestniczenie w przygotowaniu/obsłudze imprez służbowych (w tym szkoleń, odpraw służbowych, konferencji itp.) wymagających zapewnienia czystości i porządku w zakresie zadań Wydziału Inwestycji i Remontów;
5. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów BHP i ppoż na stanowisku pracy.
Miejsce pracy:
NARUTOWICZA 73, 20-950 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- zawód: Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
- Dokładność, dobra organizacja pracy, ZAANGAŻOWANIE
- Wymagania niezbędne: - dokładność; - dobra organizacja czasu pracy; - umiejętność komunikowania się; - umiejętność szybkiego działania; - duże poczucie estetyki; - obowiązkowość; - zaangażowanie. Wymagania pożądane: - wykształcenie: zawodowe; - doświadczenie zawodowe/staż pracy : 1 rok.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - dokładność; - dobra organizacja czasu pracy; - umiejętność komunikowania się; - umiejętność szybkiego działania; - duże poczucie estetyki; - obowiązkowość; - zaangażowanie. Wymagania pożądane: - wykształcenie: zawodowe; - doświadczenie zawodowe/staż pracy : 1 rok.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Bloch
Nr telefonu:
47 811 42 84
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, CV - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia do wykonywania zawodu - oświadczenie kandydata zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji zastrzeżonych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon