StPr/25/1422
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Sprzątanie pomieszczeń, zgłaszanie awarii, uszkodzeń, dbanie o powierzony sprzęt, zamiatanie terenu wokół budynku.
Miejsce pracy:
Mycielin, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie, odpowiedzialność, punktualność.
Inne wymagania:
Wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie, odpowiedzialność, punktualność.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Aneta Wąsik
Nr telefonu:
627689717
Wymagane dokumenty:
Skierowanie do pracy. Osoby zarejestrowane w tut. Urzędzie zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta celem uzyskania skierowania do pracy.