StPr/24/1412
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Z wynagrodzeniem wypłacany jest dodatek za wysługę lat. Umowa o pracę w zastępstwie na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Zakres obowiązków:
1. Przestrzeganie zasad BHP oraz właściwe wykorzystanie powierzonego sprzętu.
2. Utrzymanie ładu i porządku w szkole oraz należytej dyscypliny pracy.
3. Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny.
4. Podczas nieobecności sprzątaczek sprząta wspólnie z obecnymi w pracy sprzątaczkami rejon nieobecnych sprzątaczek.
5. Troska o czystość terenu szkolnego w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych
(wakacje, ferie zimowe, przerwy świąteczne, itp.) zgodnie z zaleceniem kierownika gospodarczego.
6. W czasie wakacji oraz innych przerw dydaktycznych pełnienie obowiązków woźnego w systemie zmianowym w godzinach 6:00-22:00 zgodnie z zaleceniem kierownika gospodarczego.
7. W przypadku wykonywania prac z wykorzystaniem urządzeń mechanicznych stosowanie się do instrukcji ich obsługi.
8. Zapisywanie w zeszycie dla konserwatora (zeszyt znajduje się w portierni) wszystkie zauważone usterki, awarie, uszkodzenia sprzętu, przepalone świetlówki itp.
9. Pełni obowiązki szatniarza w szatni klas I-III przemiennie w godzinach od 14:30-15:45 lub od 15:45-17:00 wg harmonogramu.
10. Wykonywanie innych prac służbowych zleconych przez dyrektora szkoły, wicedyrektora szkoły i kierownika gospodarczego.
Godziny pracy: 13:40-21:40
Miejsce pracy:
Iwaszkiewicza 44, 10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Kiełczykowska
Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; - list motywacyjny; - oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; - oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska; - kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych); - zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 21 ust. 3 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119 z 04.05.2016). Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 29 w Olsztynie lub przesłać w terminie do dnia 15.11.2024 r. na adres: Szkoła Podstawowa Nr 29 ul. Iwaszkiewicza 44, 10-089 Olsztyn w zaklejonej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko sprzątaczki w wymiarze 1,0 etatu - zastępstwo. Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Szkole Podstawowej Nr 29 w Olsztynie w dniu 18.11.2024 r. o godz. 10:00. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście