StPr/24/1163
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,5 PLN
Zakres obowiązków:
Sprzątanie podłóg, odkurzanie, mycie i polerowanie.
Czyszczenie i dezynfekcja łazienek oraz toalet.
Usuwanie kurzu z mebli, sprzętów.
Wymiana worków na śmieci oraz utrzymanie porządku w miejscach wspólnych.
Kontrola stanów magazynowych środków czystości oraz bieżące ich uzupełnianie.
Zgłaszanie usterek przełożonemu.
Miejsce pracy:
57-550 Sienna 11, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
HIG "CZARNA GÓRA" SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące, podstawowe
- Książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Doświadczenie zawodowe min 6 miesięcy. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, entuzjazm, dokładność oraz skrupulatność. Dobra kondycja fizyczna, empatia, uprzejmość. Zaangażowanie oraz otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętności.
Inne wymagania:
Książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Doświadczenie zawodowe min 6 miesięcy. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, entuzjazm, dokładność oraz skrupulatność. Dobra kondycja fizyczna, empatia, uprzejmość. Zaangażowanie oraz otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Ptaszyńska
Nr telefonu:
530 606 684
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail