StPr/25/0962
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 500 PLN
Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych urzędu, korytarzy, klatki schodowej od parteru do I piętra, pomieszczenia socjalnego oraz łazienek;
- Systematyczne opróżnianie koszy oraz wynoszenie śmieci do śmietnika;
- Okresowe sprzątanie pomieszczeń archiwum, mycie drzwi, poręczy, barierek, gablot, mycie lodówek, mikrofalówek, sprzątanie po spotkaniach i posiedzeniach;
- Zgłaszanie przełożonemu wszelkich awarii i uszkodzeń sprzętu oraz urządzeń powierzonych do sprzątania pomieszczeń urzędu;
- Dbanie o powierzony sprzęt i urządzenia przeznaczone do sprzątania pomieszczeń oraz właściwe i racjonalne zużycie sprzętu oraz środków czystości;
- Właściwe przechowywanie i zabezpieczanie środków czystości i środków higienicznych, po zakończeniu sprzątania;
- Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy po pracach remontowych;
- Planowanie potrzebnych środków i materiałów na zabezpieczenie realizacji swoich obowiązków;
- Zdawanie wszystkich kluczy pomieszczeń urzędu do ochrony po zakończonej pracy.
Praca w wymiarze 1/2 etatu, zmianowa od poniedziałku do piątku w godz.: 10.00-14.00 -1 zmiana, 14.00-18.00 -2 zmiana. Praca fizyczna w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ul. Drzymały 30 (parter, I piętro, piwnica), budynek posiada windę.
Wysokość wynagrodzenia brutto 2500 zł + dodatek stażowy.
Miejsce pracy:
Michała Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Poziom wykształcenia- zawodowe. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku; odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność w pracy. Wytyczne dotyczące aplikowania na stanowisko dostępne są na stronie BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie: http://bip.puppruszkow.pl/praca-w-urzedzie/oferta-sprzataczka-2-stanowiska
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- zawodowe. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku; odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność w pracy. Wytyczne dotyczące aplikowania na stanowisko dostępne są na stronie BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie: http://bip.puppruszkow.pl/praca-w-urzedzie/oferta-sprzataczka-2-stanowiska
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- CV; - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1 do oferty); (brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych spowoduje, że dokumenty nie zostaną rozpatrzone i zostaną usunięte). - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2 do oferty). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 28.11.2025 r. do sekretariatu pok. 128 na I piętrze lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu (ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków) W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu. Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do Urzędu do podanego terminu. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o rozmowie kwalifikacyjnej w ciągu 2 tygodni od dnia zakończenia składania ofert. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończonym procesie rekrutacji. Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, czy spełniają Państwo wszystkie wymagania niezbędne oraz czy załączone zostały wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny

Zaloguj się przez Facebook