StPr/25/1511
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres próbny 3 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie brutto: 4666 zł, dodatek stażowy (po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy w wysokości od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Czas pracy: podstawowy system czasu pracy, przeciętnie 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku w ruchomym czasie pracy. Pracownicy rozpoczynają pracę pomiędzy godziną 7:00 a 8:00 i kończą ją po upływie obowiązującego ich dobowego wymiaru czasu pracy.
Zakres obowiązków:
- codziennie zamiatanie i odkurzanie przydzielonej powierzchni pomieszczeń biurowych,
- codzienne opróżnianie koszy ze śmieci, makulatury oraz wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc
- codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniach sanitarnych
- w miarę potrzeb odczyszczanie wszelkiego rodzaju plam, mycie podłóg
- codzienne wycieranie kurzu ze sprzętu i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach
- w miarę potrzeb mycie okien i drzwi nie mniej niż trzy razy w ciągu roku
- utrzymywanie porządku schodów wejściowych sprzątanych obiektów
- dbanie o przydzielony sprzęt i oszczędne korzystanie ze środków do utrzymania czystości
- sprzątanie, porządkowanie wspólnych pomieszczeń służbowych, zgodnie z poleceniami przełożonych
Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/67219,OFERTA-PRACY-sprzataczka-Zespolu-Administracji-Obiektu-Sekcji-Gospodarki-Mieszka.html WYMAGANIA NIEZBĘDNE wykształcenie podstawowe brak przeciwwskazań do pracy na wysokości brak przeciwwskazań do kontaktu ze środkami chemicznymi brak współpracy z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 Pracodawca oferuje: - indywidualny rozkład czasu pracy, - ruchomy czas pracy, możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, dofinansowanie wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - miejsce do odświeżenia się, - pomieszczenia lub stojaki na rowery na terenie urzędu, - miejsce parkingowe na terenie urzędu
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/67219,OFERTA-PRACY-sprzataczka-Zespolu-Administracji-Obiektu-Sekcji-Gospodarki-Mieszka.html WYMAGANIA NIEZBĘDNE wykształcenie podstawowe brak przeciwwskazań do pracy na wysokości brak przeciwwskazań do kontaktu ze środkami chemicznymi brak współpracy z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 Pracodawca oferuje: - indywidualny rozkład czasu pracy, - ruchomy czas pracy, możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, dofinansowanie wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - miejsce do odświeżenia się, - pomieszczenia lub stojaki na rowery na terenie urzędu, - miejsce parkingowe na terenie urzędu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
825685336
Wymagane dokumenty:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE - list motywacyjny - CV - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie - oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce: Praca Pracownicy cywilni oświadczenie dla kandydatów do pracy poza korpusem służby cywilnej DODATKOWE INFORMACJE - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. - W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę i ich sporządzenia. - Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce: Praca Pracownicy cywilni oświadczenie dla kandydatów do pracy poza korpusem służby cywilnej - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 15.09.2025 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres próbny 3 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie brutto: 4666 zł, dodatek stażowy (po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy w wysokości od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Czas pracy: podstawowy system czasu pracy, przeciętnie 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku w ruchomym czasie pracy. Pracownicy rozpoczynają pracę pomiędzy godziną 7:00 a 8:00 i kończą ją po upływie obowiązującego ich dobowego wymiaru czasu pracy. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW - Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2025 r. - Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu - Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm - Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: [email protected], tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. 4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. 5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. 6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. 11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta