StPr/25/0415
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 646 PLN
3.646 zł , premia regulaminowa 28%, dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
Zakres obowiązków:
Utrzymanie właściwego stanu sanitarno higienicznego placówki poprzez:
- codzienne sprzątanie przydzielonych pomieszczeń oraz stref budynku a w szczególności mycie urządzeń sanitarnych, mycie podłóg, wycieranie kurzu ze sprzętu i mebli znajdującego się w pomieszczeniach wynoszenie śmieci z pomieszczeń i budynku;
- mycie okien i drzwi w miarę istniejących potrzeb;
- bieżące uzupełnianie środków higienicznych, dezynfekcja powierzchni, wymiana pościeli,
- udział w wymaganych szkoleniach i instruktażach;
- zgłaszanie stwierdzonych przepadków dewastacji, uszkodzeń oraz braków materiałowych i innych potrzeb;
- należyte dbanie o powierzony sprzęt;
- używanie środków chemicznych zgodnie z ich przeznaczeniem;
- przestrzeganie czasu pracy ustalonego w miejscu pracy;
- przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego porządku w placówce;
- przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów ppoż.;
- przestrzeganie w miejscu pracy zasad współżycia społecznego.
Miejsce pracy:
Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- Wymagania konieczne: - wykształcenie: minimum podstawowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki. Wymagania pożądane: - samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania; - dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole; - sumienność dobra organizacja pracy.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie: minimum podstawowe; - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki. Wymagania pożądane: - samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania; - dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole; - sumienność dobra organizacja pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kuciewicz
Nr telefonu:
683582078
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać: - list motywacyjny, życiorys (CV), własnoręcznie opatrzone podpisem kandydata - oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzątaczki; - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe; - własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku); -oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych (link) https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/s03/zgloszenie-naruszenia-prawa/22500,ZGLOSZENIA-ZEWNETRZNE-Informacja-dla-sygnalistow-zgodnie-z-art-48-ustawy-z-dnia-.html,, https://www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/download/7/303024/ProceduraZgloszenWewnetrznych.pdf. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej. Administratorem danych osobowych zbieranych w związku z niniejszą procedurą rekrutacyjną jest Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie. Administrator zabezpiecza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe zbierane w związku z naborem do pracy w Straży Granicznej przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: w prawnie uzasadnionym celu oraz na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dane osobowe w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, tj. realizacji procesu naboru do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne. Niewyrażenie zgody może uniemożliwić realizację procedury naboru do pracy. Wyrażona zgoda może zostać odwołana w każdym czasie. Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto każda osoba w dowolnym momencie ma również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, który czuwa nad bezpieczeństwem danych osobowych przetwarzanych w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej e- [email protected] Dane osobowe gromadzone w związku z niniejszą rekrutacją nie są przetwarzane w sposób automatyczny i nie są przekazywane innym podmiotom, jak również do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dokumenty należy przesłać w terminie od 01.07.2025r. do 14.07.2025 r.. pod adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej Kancelaria Jawna ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem Oferta pracy Dodatkowe informacje: wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi brutto ok. 3 646 zł, premia regulaminowa 28%, dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %; oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń, Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego, przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon