StPr/25/0037
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 400 PLN
Zakres obowiązków:
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty; przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie itp.) i ich wyeksponowanie; informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów; pomoc nabywcy przy wyborze produktu; sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców (demonstrowanie, ważenie, mierzenie, paczkowanie); inkasowanie należności za sprzedane produkty; dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży;
załatwianie reklamacji zakupionych towarów;
Miejsce pracy:
32-720 Stary Wiśnicz 733, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Pracodawca:
ALEX SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku i znajomość branży BHP. Mile widziana umiejętność obsługi DTF i hafciarki. Praca wg grafiku w godz.: 7-15 lub 10-18
Inne wymagania:
Wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku i znajomość branży BHP. Mile widziana umiejętność obsługi DTF i hafciarki. Praca wg grafiku w godz.: 7-15 lub 10-18
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Rząsa
Nr telefonu:
530-851-301
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon