StPr/25/0396
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Sprzedaż części zamiennych i akcesoriów samochodowych; Właściwy dobór części zamiennych wg programów sprzedażowych, katalogów; Przyjmowanie towarów na magazyn, układanie na półkach; Obsługa kasy fiskalnej i komputera; Dbanie o porządek i utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- Wykształcenie min. średnie zawodowe; staż pracy - 6 m-cy; osoba zdrowa, zdolna do pracy fizycznej, sumienna, uczciwa.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie zawodowe; staż pracy - 6 m-cy; osoba zdrowa, zdolna do pracy fizycznej, sumienna, uczciwa.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie + CV