StPr/24/1075
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
sprzedaż towarów w księgarni; obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych (szkoły, biblioteki); ekspozycja książek; zamówienia towaru; wypisywanie faktur; wysyłanie informacji handlowych pocztą elektroniczna; dokonywanie prezentacji nowości wydawniczych; utrzymywanie czystości w miejscu pracy; obsługa firmowego fanpage na FB
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- staż pracy - 4 m-ce; komunikatywność; punktualność; chęć do pracy
Inne wymagania:
staż pracy - 4 m-ce; komunikatywność; punktualność; chęć do pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie