StPr/24/2638
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 do 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Poszukujemy pracownika do obsługi zamówień w sklepie internetowym zajmującym się sprzedażą odzieży damskiej. Do obowiązków należy:
- profesjonalna obsługa zamówień internetowych i klienta,
- precyzjne i dokładne zbieranie i pakowanie zamówień oraz wysyłanie ich do klientów,
- dbanie o wizerunek Butiku.
Praca od poniedziałku do piątku, sporadycznie w sobotę.
Miejsce pracy:
Brzeska 102A, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
FHU TOMI-CARS ALEKSANDRA CZWARNOG
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- obsługa komputera
- - umiejętność pracy w zespole i szybkiego uczenia się, - umiejętności obsługi komputera i poruszania się w social mediach, - mile widziana znajomość programu do edycji zdjęć i filmów ( CapCut, Inshot itp.)
Inne wymagania:
- umiejętność pracy w zespole i szybkiego uczenia się, - umiejętności obsługi komputera i poruszania się w social mediach, - mile widziana znajomość programu do edycji zdjęć i filmów ( CapCut, Inshot itp.)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
ALEKSANDRA CZWARNOG
Nr telefonu:
500191356
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail