StPr/25/1100
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa Klienta, sprzedaż artykułów medycznych.
Miejsce pracy:
14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
"Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne
- Poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, której nie obca jest praca przy komputerze oraz kontakt z klientem i handlem. Wymagania: Wykształcenie: minimum średnie medyczne z dyplomem: farmaceuta, fizjoterapeuta, inżynieria biomedyczna lub pielęgniarka /warunek konieczny tylko wykształcenie medyczne z dyplomem/ Prosimy nie składać aplikacji bez posiadania wskazanego wykształcenia.
Inne wymagania:
Poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, której nie obca jest praca przy komputerze oraz kontakt z klientem i handlem. Wymagania: Wykształcenie: minimum średnie medyczne z dyplomem: farmaceuta, fizjoterapeuta, inżynieria biomedyczna lub pielęgniarka /warunek konieczny tylko wykształcenie medyczne z dyplomem/ Prosimy nie składać aplikacji bez posiadania wskazanego wykształcenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail