336421
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 670 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków sprzedawcy stoiska mięsnego obejmuje profesjonalną obsługę klienta, przygotowanie mięsa i wędlin do sprzedaży, dbanie o ekspozycję, czystość i porządek na stoisku oraz obsługę kasy fiskalnej i prowadzenie dokumentacji sprzedaży. Ważnymi zadaniami są również przyjmowanie dostaw oraz zarządzanie stanem magazynowym.
Miejsce pracy:
Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- Chęci do pracy w systemie zmianowym. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
Chęci do pracy w systemie zmianowym. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Osoba do kontaktu:
Anna Polek
Nr telefonu:
15 822 75 54
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail