StPr/25/0182
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
sprzedaż towarów i przyjmowanie zapłat na zakupiony przez klienta produkt, wydawania klientom paragonów, faktur czy rachunków, odbieranie dostarczanego do sklepu towaru i kwitowanie jego odbioru, dbanie o należytą ekspozycję towarów wewnątrz sklepu i zewnętrznych witrynach, pakowanie produktów zakupionych przez klientów, wykonywanie raportów ze sprzedaży, prezentacja na prośbę klienta określonych towarów oraz przekazywanie na ich temat wszelkich, niezbędnych informacji, udzielanie klientom rad dotyczących zgłaszanych przez nich wątpliwości, kontakt z klientami i kierownictwem wietnamskojęzycznym
Miejsce pracy:
Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- wietnamski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Drabek
Nr telefonu:
224842680
Wymagane dokumenty:
CV