ST./ GŁ. SPECJALISTA W DEPARTAMENCIE ROZWOJU KADR W PRZEDSIĘBIORSTWACH (NR REF.: 078/25/DRK/SS/GS) K/M

ST./ GŁ. SPECJALISTA W DEPARTAMENCIE ROZWOJU KADR W PRZEDSIĘBIORSTWACH (NR REF.: 078/25/DRK/SS/GS) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10841

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Do wynagrodzenia dodatkowo: premia regulaminowa kwartalna w wysokości 80% wynagrodzenia zasadniczego brutto.

Zakres obowiązków:
Główne zadania:
- udział w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji operacyjnej, niezbędnej do uruchomienia, działania i oceny systemu rad sektorowych, w tym podczas opracowywania regulaminów np. wzorów umów, wytycznych i załączników, kryteriów oceny;
- przygotowywanie analiz i raportów/opracowań nt. funkcjonowania systemu rad sektorowych i samych rad sektorowych;
- udział w wypracowywaniu i monitorowaniu mechanizmów koordynacji systemu rad sektorowych z działaniami innych instytucji oraz zapewnienie spójności działań podejmowanych w systemie rad z innymi instytucjami i departamentami PARP w obszarze podnoszenia kompetencji osób dorosłych;
- organizacja i udział w prowadzeniu spotkań krajowych i międzynarodowych w ramach systemu rad sektorowych;
- planowanie i realizacja działań o charakterze informacyjnym, dotyczących systemu rad sektorowych, w tym także udział w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji lub szkoleń dla uczestników systemu rad sektorowych;
- udział w opracowywaniu dokumentacji na wybór wykonawców od strony merytorycznej i formalnej do zamówienia usług zgodnie z prawem zamówień publicznych.

Miejsce pracy:
Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania formalne: Główny Specjalista minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania lub weryfikacji regulaminów/wytycznych/wskazówek/raportów/analiz lub podobnych dokumentów lub w zakresie audytu/kontroli lub innych działań, w obszarze systemu podnoszenia kompetencji osób dorosłych; - wykształcenie wyższe - magisterskie; Starszy Specjalista minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania lub weryfikacji regulaminów/wytycznych/wskazówek/raportów/analiz lub podobnych dokumentów lub w zakresie audytu/kontroli lub innych działań, w obszarze systemu podnoszenia kompetencji osób dorosłych; wykształcenie wyższe - licencjat; Wiedza z zakresu możliwości podnoszenia kompetencji przez osoby dorosłe w Polsce oraz możliwości ich finansowania ze środków publicznych i prywatnych; Umiejętność obsługi pakietu MS Office (głównie: Word, PowerPoint, Excel; Forms): przygotowywanie odpowiednio sformatowanych pism, tabel, prezentacji, formularzy; Dodatkowo (wymagania pożądane): Język angielski poziom B2; Wiedza z zakresu: systemu rad sektorowych; prawa oświatowego, prawa rynku pracy i służb zatrudnienia, regulacji dotyczących Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, strategii państwa na rzecz podnoszenia kompetencji Polaków, audytu lub kontroli; wysoka biegłość w obsłudze pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel); umiejętności analizy danych jakościowych i ilościowych oraz ich syntetycznego opracowywania. Zgłoszenia wyłącznie poprzez formularz : https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=72df4b1dafcd48ff9044e18349eec9a0 Miejsce pracy: ul. Pańska 81/83 Godziny pracy: elastyczny system czasu pracy: rozpoczęcie 7-9:00; zakończenie 15-17:00.


Inne wymagania:
Wymagania formalne: Główny Specjalista minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania lub weryfikacji regulaminów/wytycznych/wskazówek/raportów/analiz lub podobnych dokumentów lub w zakresie audytu/kontroli lub innych działań, w obszarze systemu podnoszenia kompetencji osób dorosłych; - wykształcenie wyższe - magisterskie; Starszy Specjalista minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania lub weryfikacji regulaminów/wytycznych/wskazówek/raportów/analiz lub podobnych dokumentów lub w zakresie audytu/kontroli lub innych działań, w obszarze systemu podnoszenia kompetencji osób dorosłych; wykształcenie wyższe - licencjat; Wiedza z zakresu możliwości podnoszenia kompetencji przez osoby dorosłe w Polsce oraz możliwości ich finansowania ze środków publicznych i prywatnych; Umiejętność obsługi pakietu MS Office (głównie: Word, PowerPoint, Excel; Forms): przygotowywanie odpowiednio sformatowanych pism, tabel, prezentacji, formularzy; Dodatkowo (wymagania pożądane): Język angielski poziom B2; Wiedza z zakresu: systemu rad sektorowych; prawa oświatowego, prawa rynku pracy i służb zatrudnienia, regulacji dotyczących Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, strategii państwa na rzecz podnoszenia kompetencji Polaków, audytu lub kontroli; wysoka biegłość w obsłudze pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel); umiejętności analizy danych jakościowych i ilościowych oraz ich syntetycznego opracowywania. Zgłoszenia wyłącznie poprzez formularz : https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=72df4b1dafcd48ff9044e18349eec9a0 Miejsce pracy: ul. Pańska 81/83 Godziny pracy: elastyczny system czasu pracy: rozpoczęcie 7-9:00; zakończenie 15-17:00.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
- po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Zgłoszenia wyłacznie poprzez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=72df4b1dafcd48ff9044e18349eec9a0
Dodano: 29.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 342054
Udostępnij:
Dodano: 29.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 342054

Zobacz inne oferty

Do góry