ST. INSPEKTOR W KIEROWNICTWIE W PSG WARSZAWA- OKĘCIE NR 143579

ST. INSPEKTOR W KIEROWNICTWIE W PSG WARSZAWA- OKĘCIE NR 143579

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 257,08 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/12059



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 257,08 PLNZakres obowiązków:
1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu Komendy Placówki poprzez redagowanie pism i przepisywanie zleconych tekstów, łączenie rozmów telefonicznych oraz użytkowanie urządzeń biurowych.
2. Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta oraz Zastępców Komendanta.
3. Obsługa poczty elektronicznej oraz innych systemów teleinformatycznych służących do przesyłania korespondencji.
4. Prowadzenie terminarza spotkań, narad Komendanta Placówki oraz jego Zastępców
5. Przygotowywanie i prowadzenie obsługi organizacyjno - recepcyjnej spotkań Komendanta Placówki z interesantami oraz gośćmi.
6. Prowadzenie Rozkazu Dziennego Komendanta Placówki.

Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 1c, 02-143 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE - wykształcenie: średnie, - doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji lub pracy biurowej, - podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Straży Granicznej, znajomość języka angielskiego - na poziomie komunikatywnym, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( komputer, fax, kopiarka, internet, poczta elektroniczna), - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych, - komunikatywność, - wysoka kultura osobista, - dyspozycyjność, - dobra organizacja pracy, - odporność na stres W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, WYMAGANIA DODATKOWE - wykształcenie: wyższe administracyjne - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w sekretariacie - znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym Pełna oferta znajduje się na stronie: internetowej: bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/wolne-stanowiska-pracy ogłoszenie nr 143579 Dokumenty należy złożyć do dnia 23 października 2024 r. Decyduje data stempla pocztowego, osobistego dostarczenia oferty do Urzędu w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ogłoszenie nr 143579 na adres: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej ul. Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa lub złożenie oferty przez profil E-PUAP. Kontakt telefoniczny: 22 500 33 79, 22 500 31 90 lub mailowy na adres: [email protected]


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE - wykształcenie: średnie, - doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji lub pracy biurowej, - podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Straży Granicznej, znajomość języka angielskiego - na poziomie komunikatywnym, - umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( komputer, fax, kopiarka, internet, poczta elektroniczna), - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych, - komunikatywność, - wysoka kultura osobista, - dyspozycyjność, - dobra organizacja pracy, - odporność na stres W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, WYMAGANIA DODATKOWE - wykształcenie: wyższe administracyjne - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w sekretariacie - znajomość języka rosyjskiego w stopniu komunikatywnym Pełna oferta znajduje się na stronie: internetowej: bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/wolne-stanowiska-pracy ogłoszenie nr 143579 Dokumenty należy złożyć do dnia 23 października 2024 r. Decyduje data stempla pocztowego, osobistego dostarczenia oferty do Urzędu w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem ogłoszenie nr 143579 na adres: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej ul. Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa lub złożenie oferty przez profil E-PUAP. Kontakt telefoniczny: 22 500 33 79, 22 500 31 90 lub mailowy na adres: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 500 33 79

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnienieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Źródło: CBOP

Dodano: 14.10.2024, 15:30
ID ogłoszenia: 26494
Udostępnij:
Dodano: 14.10.2024, 15:30
ID ogłoszenia: 26494

Zobacz inne oferty

Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Jabłonowo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Jabłonowo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Jabłonowo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Jabłonowo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
Nowe

SPRZEDAWCA

4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Jabłonowo
4 300 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
Do góry