STANOWISKA URZĘDNICZE

STANOWISKA URZĘDNICZE

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1668

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
4 900 PLN
Naszym pracownikom oferujemy: 1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2) benefity płacowe: dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego), dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. 13, nagrody jubileuszowe, system uznaniowych premii finansowych, 3) pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku i kultury oraz pakiet sportowo-rekreacyjny, 4) możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego, 5) możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach / konferencjach branżowych, 6) możliwość awansu zawodowego. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) siedziba Wydziału Architektury i Budownictwa mieści się przy ul. Grudziądzkiej 126b w Toruniu, 2) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, winda, 3) czas pracy: pełny wymiar. 6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Zakres obowiązków:
Zakres zadań obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie postepowań administracyjnych z zakresu ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących,
2) prowadzenie postępowań w sprawie ponownej oceny oddziaływania na środowisko inwestycji,
3) orzekanie o przeniesieniu na inny podmiot decyzji administracyjnych albo o przeniesieniu na rzecz innej osoby praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu,
4) uczestniczenie w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz współdziałanie z tymi organami w zakresie określonym przepisami prawa,
5) udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów technicznobudowlanych oraz o transporcie kolejowym,
6) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w tym wydawanie rozstrzygnięć dotyczących udostępniania informacji publicznej na wniosek,
7) współpraca z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego dla Miasta Torunia, w tym przekazywanie mu kopii wydanych decyzji, postanowień i przyjętych zgłoszeń,
8) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych.
Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 288 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 14.10.2025 r. w spawie przeprowadzenia naboru na dwa stanowiska urzędnicze w Wydziale Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/60986/stanowiska-urzednicze-wydzial-architektury-i-budownictwa

Miejsce pracy:
Grudziądzka 126b, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA TORUNIA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, planowanie przestrzenne, administracja, prawo), 2) co najmniej 2-letni staż pracy (staż pracy rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)), 3) znajomość aktów prawnych z zakresu Prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz postępowania administracyjnego, 4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): 1) doświadczenie zawodowe w projektowaniu lub wykonawstwie budowlanym lub w organach administracji publicznej, w tym w administracji architektoniczno-budowlanej lub w nadzorze budowlanym, 2) posiadanie uprawnień budowlanych, 3) znajomość przepisów ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, o udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko, ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących oraz o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.


Inne wymagania:
Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, planowanie przestrzenne, administracja, prawo), 2) co najmniej 2-letni staż pracy (staż pracy rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)), 3) znajomość aktów prawnych z zakresu Prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz postępowania administracyjnego, 4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 2. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): 1) doświadczenie zawodowe w projektowaniu lub wykonawstwie budowlanym lub w organach administracji publicznej, w tym w administracji architektoniczno-budowlanej lub w nadzorze budowlanym, 2) posiadanie uprawnień budowlanych, 3) znajomość przepisów ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, o udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko, ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących oraz o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Nowaczyk

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) CV (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu), 2) motywacja przystąpienia do naboru, 3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe, 4) dokumenty potwierdzające co najmniej 2-letni staż pracy, 5) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w projektowaniu lub wykonawstwie budowlanym lub w organach administracji publicznej, w tym w administracji architektoniczno-budowlanej lub w nadzorze budowlanym (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego), 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego), 7) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 9) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu, 10) opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe nieobligatoryjne). Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzonej jego własnoręcznym podpisem. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 8. Tryb przeprowadzenia naboru: 1) Termin składania ofert: do dnia 27.10.2025 r. w godzinach pracy urzędu. 2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Oferta pracy nr 37/2025. 3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. 4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu. 5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. 6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia. 9. Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo [email protected]. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prezydenta Miasta Torunia (-)Paweł Gulewski

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 27.10.2025 r
Dodano: 17.10.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 335730
Udostępnij:
Dodano: 17.10.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 335730

Zobacz inne oferty

Do góry