STANOWISKO ADMINISTRACYJNE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

STANOWISKO ADMINISTRACYJNE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0222

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres (ogólny) zadań wykonywanych na danym stanowisku:
przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: sporządzanie dokumentacji postępowań (ogłoszeń o zamówieniach, dokumentów zamówienia, zapytań ofertowych), udział w pracach komisji przetargowych oraz przygotowywanie protokołów, przygotowywanie korespondencji w ramach prowadzonego postępowania (wykorzystując dedykowane zamówieniom publicznym platformy zakupowe), przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
analiza i weryfikacja wniosków komórek organizacyjnych o wszczęcie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z obowiązującą procedurą,
w szczególności pod kątem kompletności wniosku, badanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz z planem zamówień publicznych,
koordynacja prac poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie czynności wykonywanych w trakcie procedur zakupowych dla danej komórki organizacyjnej: weryfikacja projektów umów, kontaktów z jednostką organizacyjną
w celu konsultacji w kwestiach wymagających wyjaśnień lub skorygowania,


Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Pracodawca:
POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w wymiarze co najmniej 3 lat w zakresie prowadzenia postępowań o zamówienia, umiejętność obsługi oprogramowania pakietu MS Office, znajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej, odporność na sytuacje stresowe, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, punktualność i zdyscyplinowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Mile widziane: Ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych lub dyscypliny o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub kodeksu cywilnego lub kodeksu spółek handlowych lub elektronizacji procesu udzielania zamówień publicznych.


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w wymiarze co najmniej 3 lat w zakresie prowadzenia postępowań o zamówienia, umiejętność obsługi oprogramowania pakietu MS Office, znajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej, odporność na sytuacje stresowe, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, punktualność i zdyscyplinowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Mile widziane: Ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych lub dyscypliny o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub kodeksu cywilnego lub kodeksu spółek handlowych lub elektronizacji procesu udzielania zamówień publicznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Sposób składania ofert: Dokumenty należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych bud. V pok. 424-1 lub przesłać w formie elektronicznej na adres: [email protected], wpisując na kopercie lub w tytule wiadomości: Konkurs na stanowisko w Dziale Zamówień Publicznych. Wykaz wymaganych dokumentów (na etapie zgłoszenia): podanie o pracę skierowane do JM Rektora PRz, CV, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (z danymi kontaktowymi), dokumenty potwierdzające wykształcenie, szkolenia, kursy, egzaminy, certyfikaty (oryginały do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Politechnikę Rzeszowską danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do celów procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119,s.1). Dodatkowe informacje: w toku postępowania kwalifikacyjnego kandydat może zostać poproszony o przedłożenie dodatkowych dokumentów niewymienionych w niniejszym ogłoszeniu, zatrudnienie poprzedzone będzie rozmową kwalifikacyjną w siedzibie Politechniki (Rzeszów) Politechnika Rzeszowska zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Termin składania dokumentów: do 07.02.2025 r. oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane. Oferta dostępna jest również na naszym BIPie: https://bip.prz.edu.pl/ogloszenia/konkursy/pozostale-stanowiska/konkurs-na-stanowisko-administracyjne-w-dziale-zamowien-publicznych

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Dodano: 24.01.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 125095
Udostępnij:
Dodano: 24.01.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 125095

Zobacz inne oferty

Do góry