StPr/25/0444
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
W zakresie spraw kwatermistrzowskich:
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie,
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego,
-prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej,
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń
prowadzonych przez podmioty Krajowego Systemu Ratowniczo - Gaśniczego na
terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów
operacyjnych.
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego
komendy powiatowej.
Prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku.
Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku.
Sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich
realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy
powiatowej.
Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu
komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek
organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań
odszkodowawczych prowadzonych przez Dowódcę JRG i kierowników komórek
organizacyjnych komendy powiatowej.
Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego
i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką
właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków
z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej
i z innych źródeł.
Ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej.
Obsługa modułu kwatermistrzowskiego programu FORTECH.
Współdziałanie z właściwymi organami, instytucjami i innymi jednostkami
w zakresie rozwoju technik informatycznych.
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 27, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Dodatkowe wymagania: - doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy na podobnym stanowisku, - dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne, - wysoka kultura osobista, - znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, - umiejętność zapewnienia poprawnego działania sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej. Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2025 r. poz. 1312), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620, 769, 794, 1165, 1173, 1235) o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1917, z 2025 r. poz. 39, 620, 820), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, z 2025 r. poz. 769), Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807) oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw.
Inne wymagania:
Dodatkowe wymagania: - doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy na podobnym stanowisku, - dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne, - wysoka kultura osobista, - znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, - umiejętność zapewnienia poprawnego działania sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej. Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2025 r. poz. 1312), Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z 2025 r. poz. 620, 769, 794, 1165, 1173, 1235) o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1917, z 2025 r. poz. 39, 620, 820), Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, z 2025 r. poz. 769), Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807) oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Edyta Polak
Nr telefonu:
47 741 89 18
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub drogą pocztową na adres Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie, ul. Sienkiewicza 27, 82-400 Sztum. Informację o naborze dostępne na BIP Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook