STANOWISKO DO SPRAW EWIDENCJI KSIĘGOWEJ

STANOWISKO DO SPRAW EWIDENCJI KSIĘGOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0678

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań:
a) Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
b) ewidencjonowanie operacji finansowych,
c) przechowywanie dowodów księgowych,
d) sporządzanie sprawozdań, analiz i zestawień z zakresu realizowanych zadań
e) obsługa rachunków urzędu w bankowości elektronicznej, w szczególności sporządzanie przelewów i ich elektroniczne przesyłanie.

Miejsce pracy:
Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, b) nieposzlakowana opinia, c) wykształcenie: wyższe ekonomiczne, d) co najmniej 6 m-y stażu pracy na stanowisku księgowej w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego, udokumentowany świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, lub zaświadczenie o odbytym stażu. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, b) znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, c) znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, d) pożądane wykształcenie ekonomiczne o profilu rachunkowość, e) mile widziana znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025r o rynku pracy i służbach zatrudnienia, f) biegła znajomość obsługi pakietu MS Office, g) znajomość programów finansowo-księgowych, h) wysoka odpowiedzialność i uczciwość, i) zdolność koncentracji, logicznego myślenia i wnioskowania.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, b) nieposzlakowana opinia, c) wykształcenie: wyższe ekonomiczne, d) co najmniej 6 m-y stażu pracy na stanowisku księgowej w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego, udokumentowany świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, lub zaświadczenie o odbytym stażu. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, b) znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, c) znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, d) pożądane wykształcenie ekonomiczne o profilu rachunkowość, e) mile widziana znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025r o rynku pracy i służbach zatrudnienia, f) biegła znajomość obsługi pakietu MS Office, g) znajomość programów finansowo-księgowych, h) wysoka odpowiedzialność i uczciwość, i) zdolność koncentracji, logicznego myślenia i wnioskowania.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Monika Smoleń

Nr telefonu:
17 240 67 20

Wymagane dokumenty:
CV + dokumenty aplikacyjne 1. Warunki pracy na stanowisku: a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, nie później niż w okresie do 1 miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu, pierwsza umowa o pracę na stanowisku urzędniczym na okres 6 miesięcy; po pozytywnej ocenie okresowej pracownika kolejna umowa o pracę, b) wynagrodzenie zgodne z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych, płaca zasadnicza nie niższa niż 4 666,00 zł. Plus dodatek stażowy 2. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył 6,00 %.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 08.07.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 256469
Udostępnij:
Dodano: 08.07.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 256469

Zobacz inne oferty

Nowe

PIEKARZ

6 850 złbrutto
Nowe
Słupsk
6 850 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Słupsk
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
6 200 złbrutto
Nowe
Głobino
6 200 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 złbrutto
Nowe
Bojszowy
4 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 złbrutto
Nowe
Tychy
30,50 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry