StPr/25/3429
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84834/stanowisko-ds-kontroli-doplat
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. przeprowadzanie kontroli, w tym:
a) przygotowywanie i analiza dokumentacji organizacyjno-prawnej i finansowo-księgowej
b) prowadzenie korespondencji oraz kompletowanie akt
c) dokumentowanie ustaleń kontroli w protokołach, w tym stwierdzonych nieprawidłowości
d) opracowywanie zaleceń/wystąpień pokontrolnych
e) opracowywanie i składanie wniosków o zamknięcie akt kontroli
2. analiza treści w zakresie anonimizacji danych prawnie chronionych.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10, 50-031 Wrocław.
Stanowisko pracy:
praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
praca w terenie - przeprowadzanie kontroli
stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał 2025 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw kontroli dopłat w nieprzekraczalnym terminie do 31 października 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Oferta pracy dostęna w sali E, C, A
Miejsce pracy:
Wojciecha Bogusławskiego 8,10, 50-031 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe - profil ekonomiczny, administracja lub prawo 5. znajomość ustawy o samorządzie gminnym 6. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym 7. znajomość ustawy o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania 8. znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych 9. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: w realizacji świadczeń socjalnych lub w realizacji dodatków mieszkaniowych lub w kontroli finansowej/skarbowej 2. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 3. planowanie i organizowanie pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe - profil ekonomiczny, administracja lub prawo 5. znajomość ustawy o samorządzie gminnym 6. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym 7. znajomość ustawy o pomocy państwa w ponoszeniu wydatków mieszkaniowych w pierwszych latach najmu mieszkania 8. znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych 9. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: w realizacji świadczeń socjalnych lub w realizacji dodatków mieszkaniowych lub w kontroli finansowej/skarbowej 2. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 3. planowanie i organizowanie pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84834/stanowisko-ds-kontroli-doplat
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook