StPr/25/3411
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84801/stanowisko-ds-nabywania-i-zamiany-nieruchomosci
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. nabywanie nieruchomości do zasobu komunalnego, w tym:
a) analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości
b) przygotowywanie nieruchomości do obrotu cywilnoprawnego
c) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami, w tym dotyczącej zawarcia aktów notarialnych, oraz w postępowaniu administracyjnym do wydania decyzji
d) uczestnictwo w pracach Komisji i zespołach negocjacyjnych
e) nabywanie w drodze rokowań nieruchomości na cele rozwojowe i inwestycyjne Miasta
f) znoszenie współwłasności nieruchomości poprzez nabywanie udziałów od współwłaścicieli
g) reprezentowanie Gminy Wrocław jako zarządcy dróg publicznych w postępowaniach administracyjnych o wywłaszczenie oraz w postępowaniach o ustalenie odszkodowań za grunty
h) ustalanie odszkodowań z tytułu przejęcia z mocy prawa gruntów pod drogi publiczne
i) zamiana gruntowych i lokalowych nieruchomości komunalnych na nieruchomości będące własnością lub będące w użytkowaniu wieczystym
j) ustalanie warunków przejmowania nieruchomości do zasobu komunalnego za zaległości podatkowe
k) zawieranie aktów notarialnych
l) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procedurze waloryzacji odszkodowań
m) sporządzanie sprawozdań i dokumentacji finansowo-księgowej
2. bieżąca obsługa klientów, w tym:
a) udzielanie informacji związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości
b) przyjmowanie i ewidencja wniosków o nabycie lub zamianę nieruchomości.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.
Stanowisko pracy:
praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
praca w terenie (oględziny nieruchomości)
stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał 2025 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw nabywania i zamiany nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 30 października 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Oferta pracy dostępna w sali E, C, A
Miejsce pracy:
Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami 6. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie: prawo lub administracja lub gospodarka nieruchomościami lub profil ekonomiczny 2. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 3. znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 4. umiejętność czytania map i planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego 5. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami 6. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie: prawo lub administracja lub gospodarka nieruchomościami lub profil ekonomiczny 2. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 3. znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 4. umiejętność czytania map i planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego 5. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84801/stanowisko-ds-nabywania-i-zamiany-nieruchomosci
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook