STANOWISKO DO SPRAW PLANOWANIA CYWILNEGO - WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

STANOWISKO DO SPRAW PLANOWANIA CYWILNEGO - WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3119

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84044/stanowisko-ds-planowania-cywilnego

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. opracowywanie planu zarządzania kryzysowego, w tym:
a) realizacja zaleceń wojewody
b) aktualizowanie planu zarządzania kryzysowego
2. działania związane z pracami Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym:
a) opracowanie projektu zarządzenia Prezydenta Wrocławia w sprawie powołania Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
b) gromadzenie danych o członkach Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
c) zapewnienie obiegu informacji oraz obsługi techniczno-organizacyjnej Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
d) dokumentowanie prac i ustaleń Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
3. monitorowanie zagrożeń na terenie Miasta, w tym:
a) gromadzenie informacji o niebezpiecznych substancjach, zagrożeniach wirusami niebezpiecznych chorób oraz zagrożeniach działaniami terrorystycznymi
b) monitorowanie transportu toksycznych środków przemysłowych
c) udział w zabezpieczaniu działań związanych z likwidacją zagrożeń
4. analizowanie i ocena zagrożeń dla Wrocławia w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej
5. ewidencjonowanie i sprawozdawczość, w tym:
a) ewidencjonowanie dokumentów finansowych w systemach finansowo-księgowych
b) aktualizowanie bazy sił i środków
c) sporządzanie sprawozdań, raportów, materiałów informacyjnych.

Miejsce pracy:
ul. Strzegomska 148, 54-429 Wrocław.

Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał 2025 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw planowania cywilnego w nieprzekraczalnym terminie do 6 października 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.

Oferta dostępna w sali E, C, A.

Miejsce pracy:
STRZEGOMSKA 148, 54-429 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista administracji publicznej
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym 6. znajomość ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej 7. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: w zakresie zarządzania kryzysowego 2. znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej 3. znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym 4. planowanie i organizowanie pracy, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność pracy w zespole, umiejętności analityczne, komunikatywność.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym 6. znajomość ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej 7. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: w zakresie zarządzania kryzysowego 2. znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej 3. znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym 4. planowanie i organizowanie pracy, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność pracy w zespole, umiejętności analityczne, komunikatywność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/84044/stanowisko-ds-planowania-cywilnego

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 25.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 321516
Udostępnij:
Dodano: 25.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 321516

Zobacz inne oferty

Do góry