STANOWISKO DO SPRAW PLANOWANIA, UDZIELANIA I ROZLICZANIA DOTACJI PODMIOTOWYCH - WYDZIAŁ FINANSÓW OŚWIATOWYCH

STANOWISKO DO SPRAW PLANOWANIA, UDZIELANIA I ROZLICZANIA DOTACJI PODMIOTOWYCH - WYDZIAŁ FINANSÓW OŚWIATOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2352

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/82216/stanowisko-ds-planowania-udzielania-i-rozliczania-dotacji-podmiotowych

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało planowanie, udzielanie oraz rozliczanie dotacji podmiotowych dla szkół i placówek prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne, w tym:
a) planowanie kwot niezbędnych na wypłatę dotacji podmiotowych
b) monitorowanie wykonania wypłat dotacji i dokonywanie bieżących korekt budżetu
c) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o dotacje podmiotowe
d) prowadzenie czynności dotyczących naliczania i rozliczania kwot dotacji
e) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu dotacji podmiotowych
f) prowadzenie korespondencji z podmiotami dotowanymi
g) współdziałanie przy przygotowywaniu projektów uchwał Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie dotowania placówek
h) nadzór nad realizacją umów, płatnościami i rezerwacją środków finansowych
i) wprowadzanie danych finansowych do systemu KSAT2000i.

Miejsce pracy:
ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław.

Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.

Przewidywany termin zatrudnienia:
III kwartał 2025 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw planowania, udzielania i rozliczania dotacji podmiotowych w nieprzekraczalnym terminie do 21 lipca 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.

Oferta dostępna w sali E, C, A.

Miejsce pracy:
Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista administracji publicznej
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość ustawy Prawo oświatowe 6. znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych 7. znajomość ustawy o finansach publicznych 8. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 9. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej 2. znajomość ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego 3. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych 4. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 5. znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 6. znajomość specyfiki pracy w szkołach i placówkach oświatowych 7. umiejętność sporządzania analiz finansowych 8. umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych 9. samodzielność, kreatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: wyższe 5. znajomość ustawy Prawo oświatowe 6. znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych 7. znajomość ustawy o finansach publicznych 8. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 9. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej 2. znajomość ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego 3. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych 4. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 5. znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 6. znajomość specyfiki pracy w szkołach i placówkach oświatowych 7. umiejętność sporządzania analiz finansowych 8. umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych 9. samodzielność, kreatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/82216/stanowisko-ds-planowania-udzielania-i-rozliczania-dotacji-podmiotowych

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 12.07.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 260743
Udostępnij:
Dodano: 12.07.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 260743

Zobacz inne oferty

11 000 złbrutto
Nowe
Opole
11 000 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 złbrutto
Nowe
Sosnowiec
30,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30 złbrutto
Nowe
Krasice
30 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
31 złbrutto
Nowe
Nowy Kisielin
31 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
31 złbrutto
Nowe
Nowy Kisielin
31 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry