STANOWISKO DO SPRAW REJESTRACJI MAŁŻEŃSTW - URZĄD STANU CYWILNEGO

STANOWISKO DO SPRAW REJESTRACJI MAŁŻEŃSTW - URZĄD STANU CYWILNEGO

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 806 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3972

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN

Zakres obowiązków:
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):

https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/86401/stanowisko-ds-rejestracji-malzenstw

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. rejestracja małżeństw cywilnych i konkordatowych, w tym:
a) przyjmowanie dokumentów do zawarcia małżeństwa
b) sporządzanie zapewnień o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa
c) zamawianie lub migrowanie aktów stanu cywilnego nupturientów
d) aktualizowanie rejestru PESEL w zakresie stanu cywilnego nupturientów
e) sporządzanie projektów zezwoleń na skrócenie terminu do zawarcia małżeństwa
f) ustalanie terminów ślubów w przypadku małżeństw cywilnych
g) przygotowywanie projektów protokołów przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński
h) przygotowywanie projektów aktów małżeństw konkordatowych
i) kompletowanie akt zbiorowych rejestracji małżeństw
2. wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, w tym:
a) przyjmowanie dokumentów do wydania zaświadczenia
b) sporządzanie zapewnień o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa
c) zamawianie lub migrowanie aktów stanu cywilnego nupturientów
d) aktualizowanie rejestru PESEL w zakresie stanu cywilnego nupturientów
e) przygotowywanie projektów zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
f) kompletowanie akt sprawy.

Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:
ul. Pawła Włodkowica 20, 50-072 Wrocław.

Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe znajduje się w odległości około 200 m od wejścia, wejście do budynku bez barier architektonicznych, winda, krzesło ewakuacyjne.

Przewidywany termin zatrudnienia:
I kwartał 2026 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu listopadzie 2025 roku wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty aplikacyjne powinieneś złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw rejestracji małżeństw w nieprzekraczalnym terminie do 13 stycznia 2026 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.

Oferta dostępna w sali E, C, A.

Miejsce pracy:
Pawła Włodkowica 20, 50-072 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Specjalista administracji publicznej
  • Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: średnie 5. znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego 6. znajomość ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy 7. znajomość ustawy o zmianie imienia i nazwiska 8. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 9. znajomość ustawy o opłacie skarbowej 10. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: związane z bezpośrednią obsługą klienta 2. planowanie i organizowanie pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4. wykształcenie: średnie 5. znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego 6. znajomość ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy 7. znajomość ustawy o zmianie imienia i nazwiska 8. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 9. znajomość ustawy o opłacie skarbowej 10. obsługa pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe: związane z bezpośrednią obsługą klienta 2. planowanie i organizowanie pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem 2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem 3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie 4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego) 5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem 6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Uwaga: Powinieneś złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne. Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata. WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej): https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/86401/stanowisko-ds-rejestracji-malzenstw

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 24.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 372386
Udostępnij:
Dodano: 24.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 372386

Zobacz inne oferty

Nowe

MAGAZYNIER

6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Stare Czarnowo
6 000 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
5 500 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

KSIĘGOWY

5 000 - 7 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 000 - 7 000 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

AUTOMATYK

6 400 - 9 600 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Morąg
6 400 - 9 600 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry