STANOWISKO DO SPRAW ZATRUDNIENIA

STANOWISKO DO SPRAW ZATRUDNIENIA

Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0677

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
1) Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy, o której mowa w art. 83 ust. 1, oraz w innych ogólnodostępnych bazach.
2) Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy.
3) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami.
4) Przygotowanie IPD.

Miejsce pracy:
Mickiewicza 56, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie lub biegła znajomość języka polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, b) nieposzlakowana opinia, c) wykształcenie: średnie lub średnie branżowe i co najmniej 6 miesięcy stażu pracy lub wykształcenie wyższe. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy, b) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) znajomość Kodeksu Pracy w zakresie umów o pracę, d) znajomość obowiązujących przepisów dot. ubezpieczeń społecznych w systemie ZUS i KRUS, e) dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, f) wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i sumienność, postawa etyczna, systematyczność, g) mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu: administracja publiczna lub prawo i administracja, studia podyplomowe w zakresie pośrednictwa pracy lub poradnictwa zawodowego, h) mile widziany min. roczny staż w administracji publicznej ze środków Funduszu pracy lub innych środków finansowych.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie lub biegła znajomość języka polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, b) nieposzlakowana opinia, c) wykształcenie: średnie lub średnie branżowe i co najmniej 6 miesięcy stażu pracy lub wykształcenie wyższe. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy, b) znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) znajomość Kodeksu Pracy w zakresie umów o pracę, d) znajomość obowiązujących przepisów dot. ubezpieczeń społecznych w systemie ZUS i KRUS, e) dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, f) wysoka komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i sumienność, postawa etyczna, systematyczność, g) mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu: administracja publiczna lub prawo i administracja, studia podyplomowe w zakresie pośrednictwa pracy lub poradnictwa zawodowego, h) mile widziany min. roczny staż w administracji publicznej ze środków Funduszu pracy lub innych środków finansowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Monika Smoleń

Nr telefonu:
17 240 67 20

Wymagane dokumenty:
CV + dokumenty aplikacyjne 1. Zakres wykonywanych zadań: 1) Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy, o której mowa w art. 83 ust. 1, oraz w innych ogólnodostępnych bazach. 2) Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy. 3) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami. 4) Przygotowanie IPD. 2. Warunki pracy na stanowisku: a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, nie później niż w okresie do 1 miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu, pierwsza umowa o pracę na stanowisku urzędniczym na okres 6 miesięcy; po pozytywnej ocenie okresowej pracownika kolejna umowa o pracę, b) wynagrodzenie zgodne z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych, płaca zasadnicza nie niższa niż 4 666,00 zł. Plus dodatek stażowy 3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył 6,00 %.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 08.07.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 256468
Udostępnij:
Dodano: 08.07.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 256468

Zobacz inne oferty

Do góry