STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 6 200 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1085

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 200 PLN
+ dodatek stażowy+premia Warunki zatrudnienia: W Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę: 1)pierwsza i druga umowa o prace zawierane będą na czas określony, z zastrzeżeniem pkt. 5; 2)pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135); 3)czas trwania pierwszej umowy o pracę dla osób, które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej do roku; 4)czas trwania drugiej umowy na czas określony będzie ustalony po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego; 5)postanowień pkt. 1 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135). Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy, 2) czas pracy: pełen wymiar; przeciętnie 40 godz. tygodniowo, 3) praca związana ze stresem. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZD w maju 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji oraz kancelarii MZD;
2)Obsługa centrali telefonicznej MZD;
3)Kontrola obiegu dokumentów;
4)Obsługa narad oraz spotkań;


Miejsce pracy:
Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • 1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe lub - wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy; - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office; - wysoka kultura osobista; - komunikatywność; - spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135). 2.Wymagania dodatkowe: - prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe lub - wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy; - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office; - wysoka kultura osobista; - komunikatywność; - spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135). 2.Wymagania dodatkowe: - prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a)życiorys (CV), b)list motywacyjny, c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie, d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, e)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności, f)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz.1135)-załącznik nr 1, g)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 21 lipca 2025r. do godz. 1200. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. administracji. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 21 lipca 2025 r. , Godziny : do godz. 12.00
Dodano: 11.07.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 259579
Udostępnij:
Dodano: 11.07.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 259579

Zobacz inne oferty

Do góry