STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNO-OBSŁUGOWYCH

STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNO-OBSŁUGOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2796

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
5 100 PLN
+ dodatkowe wynagrodzenie roczne

Zakres obowiązków:
1) Bieżący nadzór nad należytym zabezpieczeniem i utrzymaniem majątku Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. św. Jana Pawła II i jednostek obsługiwanych, w tym wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
2) Nadzór i kontrola nad eksploatacją samochodu służbowego.
3) Dokonywanie zakupów na potrzeby działalności PCUS oraz obsługiwanych jednostek.
4) Monitorowanie wykonania i egzekucja zobowiązań z zawartych umów.
5) Prowadzenie spraw związanych gospodarowaniem mieniem Centrum, a w szczególności:
a) monitorowanie prawidłowości eksploatacji, utrzymania zabezpieczenia pomieszczeń i nieruchomości użytkowanych przez PCUS i placówki,
b) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem bieżących napraw i konserwacji, w tym dokonywanie okresowych przeglądów technicznych,
c) czuwanie nad należytym zabezpieczeniem i utrzymaniem majątku Centrum, w tym wyposażenia środków trwałych oraz dokonywaniem okresowych przeglądów ich stanu technicznego i użytkowego,
d) prowadzenie ksiąg obiektów,
e) prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
f) prowadzenie pełnej dokumentacji remontów, kopii zleceń i dokumentacji związanej z zadaniami.
6) Przygotowywanie dokumentów pod zamówienia publiczne w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
7) Przygotowanie stosownych ofert, raportów, sprawozdań i wniosków.
8) Przygotowywanie niezbędnych sprawozdań związanych z funkcjonowaniem Centrum i jednostek.
9) Zaopatrywanie w niezbędne materiały biurowe, czystości oraz inne artykuły, w tym spożywcze.
10) Dokonywanie inwentaryzacji środków trwałych.
11) Dbałość o utrzymanie porządku w obiektach i ich otoczeniu.
12) Zapewnienie przestrzegania warunków BHP.
13) Prowadzenie rejestru środków majątkowych.
14) Archiwizacja dokumentów.
15) Pozyskiwanie środków ze źródeł pozabudżetowych na rzecz Centrum.
16) Weryfikacja oraz podpisywanie merytoryczne dowodów księgowych zgodnie z instrukcją sporządzania obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych.
Praca w dni powszednie w godzinach: 7:00-15:00.

Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 66 42, e-mail: [email protected]

Miejsce pracy:
1 Maja 43, 55-080 Kąty Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH IM.ŚW. JANA PAWŁA II W KĄTACH WROCŁAWSKICH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Specjalista administracji publicznej
  • Wymagania niezbędne: 1) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 3-letnim stażem pracy, 3) biegła znajomość obsługi komputera i programów użytkowych (w szczególności programy Word, Excel), 4) wymagana biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, 2) doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem majątkiem publicznym lub firmowym, 3) mile widziane ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne z zakresu Pzp, 4) znajomość przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych 5) posiadanie cech osobowościowych : zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności i operatywności.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), 2) wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 3-letnim stażem pracy, 3) biegła znajomość obsługi komputera i programów użytkowych (w szczególności programy Word, Excel), 4) wymagana biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, 2) doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem majątkiem publicznym lub firmowym, 3) mile widziane ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne z zakresu Pzp, 4) znajomość przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych 5) posiadanie cech osobowościowych : zdolności analitycznych, rzetelności, skrupulatności, komunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności i operatywności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
-
Dodano: 26.08.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 298366
Udostępnij:
Dodano: 26.08.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 298366

Zobacz inne oferty

Do góry