StPr/25/0030
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Pierwsza umowa na okres poróbny kolejna na czas określony. do wynagrodzenia dodatkowo dodatek stażowy.
Zakres obowiązków:
1) racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,
2) prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,
3) przygotowywanie umów i realizacja procedur zakupowych dotyczących zamówień publicznych,
4) kompletowanie, weryfikowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji
obiektów i gruntów oraz nadzór nad należytym przechowywaniem tych dokumentów,
5) inspirowanie działań dotyczących racjonalnej gospodarki nieruchomościami,
6) sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, pism urzędowych,
7) przygotowanie dokumentacji związanej z eksploatacją nieruchomości,
8) prowadzenie rejestru faktur,
9) obsługa dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej pojazdów służbowych;
10) stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.
Godziny pracy 7:45-15:45
Miejsce pracy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie/wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. WYMAGANIA DODATKOWE: łatwość nawiązywania kontaktów; prawo jazdy kat. B, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel; zdolności interpersonalne;komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu obsługi i realizacji inwestycji i remontów budowlanych oraz znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie/wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. WYMAGANIA DODATKOWE: łatwość nawiązywania kontaktów; prawo jazdy kat. B, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel; zdolności interpersonalne;komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu obsługi i realizacji inwestycji i remontów budowlanych oraz znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Danuta Wydmuch
Nr telefonu:
89 527 62 03 w. 21
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: - Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2025 r. - Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty, - Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-05A/2025". INNE INFORMACJE: Nasza instytucja jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną; Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu; Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych; Oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie; Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu; Dokumenty złożone w aplikacji można odebrać w ciągu 30 dni po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych po tym terminie zostaną zniszczone; Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną; Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89/ 527 62 03 w. 21
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon