StPr/25/0687
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 do 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie biura obsługi klienta w komendzie straży miejskiej;
2) Zarządzanie obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji w tym jej ewidencji;
3) Przygotowywanie raportów, zestawień i sprawozdań z działalności komendy straży miejskiej;
4) Prowadzenie ewidencji wyposażenia, umundurowania;
5) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją prac użytecznie społecznych;
6) Przygotowywanie dokumentacji komendy straży miejskiej do przekazania do archiwum zakładowego;
7) Prowadzenie dokumentacji związanej z ustalaniem i zmianą czasu pracy strażników;
8) Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i wydatkowaniem środków na zakup paliwa, umundurowania, odzieży roboczej.
szczegóły: https://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/14573/stanowisko-ds-administracyjnych
Miejsce pracy:
Rynek 2, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Gostyniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy w zespole
- [Umiejętność 2] : radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych [Umiejętność 1] : zorientowanie na rezultaty pracy [Inne] : znajomość obowiązujących przepisów ustaw: o samorządzie gminnym; o strażach gminnych; o zamówieniach publicznych; Kodeks postępowania administracyjnego; o dostępie do informacji publicznej; i rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych w sektorze publicznym
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych [Umiejętność 1] : zorientowanie na rezultaty pracy [Inne] : znajomość obowiązujących przepisów ustaw: o samorządzie gminnym; o strażach gminnych; o zamówieniach publicznych; Kodeks postępowania administracyjnego; o dostępie do informacji publicznej; i rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych w sektorze publicznym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dominik Gorynia
Nr telefonu:
65 575 21 63
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook