STANOWISKO DS. ANIMACJI

STANOWISKO DS. ANIMACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1908

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
Prowadzenie aktywnej ogólnopolskiej rekrutacji innowatorów społecznych, zgodnie z procedurami projektowymi i organizacyjnymi.
Współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi, podmiotami działającymi w obszarze włączenia społecznego, w tym informowanie o możliwościach wynikających z tworzenia i wykorzystania innowacji społecznych.
Organizowanie ogólnopolskich działań animacyjnych i sieciujących, sprzyjających diagnozie i tworzeniu szytych na miarę innowacji odpowiadających na potrzeby społeczne, m.in. w formie maratonów innowacji, okrągłych stołów, kawiarenek obywatelskich.
Nawiązywanie relacji i angażowanie do procesu partnerów- organizacji społecznych, uczelni wyższych, środowisk aktywistycznych, influencerów i innych podmiotów.
Prowadzenie działań informacyjnych, m.in. na Fanpage Innowatorzy Społeczni, strony www. innowacjeropspoznan.pl, strony internetowej projektu innowatorzy.spoldzielnie.org we współpracy z Liderem Projektu.
Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach, spotkaniach branżowych (komitetach, forach, konferencjach, współorganizowanych przez ROPS i inne podmioty, informowanie o działalności związanej z innowacjami społecznymi.


Miejsce pracy:
F. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Administracja biurowa z obsługą komputera, Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji, ASERTYWNOŚĆ ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych, animacji społeczno-kulturalnej, min. 1 rok stażu pracy (na podstawie umów o pracę) przy jednoczesnym dodatkowym rocznym doświadczeniu np. w formie udokumentowanych praktyk, staży, działalności gospodarczej, umów cywilno-prawnych, wolontariatu lub 2 lata doświadczenia; doświadczenie pracy związanej z prowadzeniem spotkań, wystąpień publicznych, warsztatów, w pracy zespołowej, znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego, dobra znajomość systemu polityki społecznej w Polsce, znajomość ustawy o pomocy społecznej, wiedza z zakresu rozwiązywania problemów społecznych, wysokie kompetencje komunikacyjne (m.in. używanie języka ETR), wysoki poziom kultury osobistej. Wymagania dodatkowe (mile widziane): 2 lata stażu pracy, udział w kursach, szkoleniach, umiejętności z zakresu service design, design thinking, agile, wysokie umiejętności organizacyjne, znajomość ustaw m.in. o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, innowacyjność, kreatywność, Umiejętność stosowania programu Canva.


Inne wymagania:
obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe w zakresie nauk społecznych, animacji społeczno-kulturalnej, min. 1 rok stażu pracy (na podstawie umów o pracę) przy jednoczesnym dodatkowym rocznym doświadczeniu np. w formie udokumentowanych praktyk, staży, działalności gospodarczej, umów cywilno-prawnych, wolontariatu lub 2 lata doświadczenia; doświadczenie pracy związanej z prowadzeniem spotkań, wystąpień publicznych, warsztatów, w pracy zespołowej, znajomość struktury formalnej Samorządu Województwa Wielkopolskiego, dobra znajomość systemu polityki społecznej w Polsce, znajomość ustawy o pomocy społecznej, wiedza z zakresu rozwiązywania problemów społecznych, wysokie kompetencje komunikacyjne (m.in. używanie języka ETR), wysoki poziom kultury osobistej. Wymagania dodatkowe (mile widziane): 2 lata stażu pracy, udział w kursach, szkoleniach, umiejętności z zakresu service design, design thinking, agile, wysokie umiejętności organizacyjne, znajomość ustaw m.in. o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, innowacyjność, kreatywność, Umiejętność stosowania programu Canva.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Banaszak- Dankowska

Nr telefonu:
61 856 73 39

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: dokument zawierający następujące informacje: imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe (np. telefon lub adres mail), wykształcenie, posiadane kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Uwaga: Prosimy nie dołączać kopii dokumentacji potwierdzającej powyższe dane. Będą one wymagane na kolejnym etapie. Oświadczenia: - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, w brzmieniu: Oświadczam, że nie byłam, nie byłem skazana(-y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - w brzmieniu: Oświadczam, że posiadam nieposzlakowaną opinię.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Dodano: 23.07.2025, 19:32
ID ogłoszenia: 265836
Udostępnij:
Dodano: 23.07.2025, 19:32
ID ogłoszenia: 265836

Zobacz inne oferty

Do góry